Lexus

Bíznak a Lexusban az orosz autóvásárlók

2017.06.02.

A Toyota luxus márkája, a világ vezető prémium hibrid autógyártójaként ismert Lexus rendkívül népszerű a világ egyik legdinamikusabban növekvő piacának számító Oroszországban. Itt az ügyfelek kimagasló elvárásokat támasztanak a luxus márkákkal szemben, a  Lexus immár zsinórban másodszor szerezte meg az első helyezést a “Vásárlói Bizalom” kategóriában az évente megrendezett “ÉV AUTÓGYÁRTÓJA” szavazáson.

Amikor egy vásárló választása a legendás megbízhatóságán és alacsony üzemben tartási költségein túl a környezetbarát hibrid modellportfóliójáról és autóinak a legmagasabb szintet képviselő prémium kidolgozottságáról ismert Lexusra esik, teljes biztonsággal számíthat a hibátlan ügyfélszolgálatra és a kategóriaelső birtoklási élményre. A Lexus ragaszkodik ehhez, ami már többször is bebizonyosodott, és ezt a vásárlók visszajelzései visszaigazolják.



Ez a siker kétségtelenül annak köszönhető, hogy a Lexus-modellek kimagasló minőségéhez olyan ügyfélközpontú szemlélet társul, ami a tradicionális japán vendégszeretet, az “Omotenashi” szellemiségében gyökerezik. Az Omotenashi egy filozófia, amely alapjaiban határozza meg a Lexus munkatársainak gondolkodását: a kereskedők úgy kezelik a vásárlókat, mintha saját otthonukban látnák őket vendégül.

A Lexus Oroszország rengeteg személyre szabott, kényelmes és költséghatékony szolgáltatást és programot kínál ügyfeleinek: ilyen például a használt autók online átvizsgálása, az online időpont-foglalás az időszakos karbantartásra vagy a tesztvezetésre (ugyancsak online útvonal-választással), illetve a “Segítség az Úton” program. Mindez nyilvánvalóan nagyban hozzájárult ahhoz, hogy az orosz autóvásárlók immáron egymást követően másodszor válasszák elsőnek a Lexust a “Vásárlói Bizalom” kategóriában az AUTOSTAT” piacelemző cég, a AutoMarketolog.ru internetes portál és az “Avito Auto” által évente megrendezett “ÉV AUTÓGYÁRTÓJA” szavazáson.



John Thomson, a Lexus Oroszország értékesítésért, marketingért, aftersales-tevékenységekért és márkaépítésért felelős ügyvezető igazgatója így értékelte az idei győzelmet: “Hatalmas megtiszteltetés számunkra, hogy sikerült elnyernünk az orosz vásárlók bizalmát. Büszkék vagyunk rá, hogy a Lexus márka kapta ez a fontos díjat. Szeretnék köszönetet mondani vásárlóinknak és márkakereskedőinknek a hűségükért. Továbbra is azon fogunk dolgozni, hogy lenyűgöző élményt nyújthassunk, hogy túlszárnyaljuk az elvárásokat, és hogy hibátlanul kielégítsük orosz vásárlóink igényeit.”

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.11
Üdvözlünk az Autószektor podcast csatornáján, ez a HangZóna! Vendégünk: Piri András, az Inter Cars....
2025.12.11
Miközben folytatódik a párbeszéd Kína és az Európai Unió (EU) között a kereskedelmi....
2025.12.11
Miről is van szó pontosan?   ..
2025.12.11
De a nyolc versenyautó közül csak három lesz a legújabb, kilencedik generációs utcai Hiluxra....
2025.12.11
2028-tól a brit villanyautósok már nem csak töltenek, hanem minden megtett távolság után fizetnek....
2025.12.11
Ötszáznál több munkahelyet szüntet meg Bosch Global Business Services – írja az economedia.ro a....
2025.12.11
Mivel az elektromos autók egyre nagyobb számban özönlenek a piacra, a német autóklub, az ADAC....
2025.12.11
A BYD két új Super Hybrid modellje, a SEAL 6 DM-i és kombi változata, a SEAL 6 DM-i TOURING....
2025.12.11
Magyar autóversenyzők csúcstalálkozójának adott helyszínt a kápolnai Hello Cuki cukrászda. Ahol....
2025.12.11
Átfogó menetrendi módosításokat vezet be a VOLÁN-járatok közlekedésében a MÁV-csoport december 14-....