A valaha volt legerősebb, matt fekete fényezésű, magasfényű fekete borításokkal ellátott BMW boxermotor – amelyhez sötét króm kipufogórendszer és csillagellenanyák csatlakoznak – tekintélyt parancsoló nyomatékot állít elő.
Az új R 18 Roctane szíve a már jól ismert 2 hengeres „big boxer” erőforrás. A mind megjelenésre, mind megoldásait illetően lenyűgöző, matt Avus fekete metálfényezésű, magasfényű fekete borításokkal ellátott motor hűen idézi meg azokat a dicső hagyományokkal bíró, léghűtéses boxereket, amelyek megannyi lelkesítő élmény forrásai már 1923-tól – vagyis azóta, hogy kigördült a gyárból a BMW Motorrad első modellje. A sorozatgyártású motorkerékpárba valaha beépített legerősebb 2 hengeres boxermotor 1802 cm3 hengerűtartalmú. Az egység legnagyobb teljesítménye 67 kW (91 LE), amelyet 4750-es percenkénti fordulatszámon ad le. A 2000-estől egészen a 4000-es fordulatig rendelkezésre álló több mint 150 Nm-nyi nyomaték jóvoltából a gép elemi erővel tör előre – s mindezt csodás motorhang kíséretében. A fekete motorblokkhoz remekül illenek a sötét króm kipufogócsövek és csillagellenanyák.
Az új BMW R 18 Roctane főbb jellegzetességei:
- A modern technológia és az autentikus anyagok ikonikus stílusú ötvözése.
- A valaha volt legnagyobb hengerűrtartalmú, 1802 köbcentiméteres BMW boxermotor.
- 4750-es fordulatszámon megjelenő 91 LE (67 kW) legnagyobb teljesítmény, valamint 3000-es percenként fordulatszámon ébredő 158 Nm maximális nyomaték.
- 2000-es és a 4000-es percenkénti fordulatszámok közötti tartományban végig rendelkezésre álló, a 150 Nm-t is meghaladó nyomaték.
- Klasszikus, mintaképül szolgáló modell által ihletett nyitott, univerzális kardántengely.
- Sötét króm kivitelű kipufogórendszer és csillagellenanyák.
- Aprólékosan kidolgozott dupla bölcsős acélváz.
- Hátsó lengőkar zárt kardánhajtással, merevvázas megjelenéssel.
- Villaperselyes teleszkóp és progresszív csillapítású cantilever központi rugóstag.
- A kiegyensúlyozott ergonómiai koncepció jegyében magasított kormány, amely pihentető motorozást szavatol, egyben lehetővé teszi a motor optimális kézben tartását.
- Tárcsafékek elöl és hátul, elöl 21, hátul 18 colos öntött könnyűfém kerekek.
- Emblémával ellátott oldalborítások.
- A klasszikus kerek műszeregységet magában foglaló fényszóróház.
- Korszerű, LED-es világítástechnika klasszikus interpretációban.
- Gyári extraként rendelhető adaptív világítás az út láthatóbbá tételéért kanyarodáskor.
- A kényelmes, távvezérelt funkcióaktiválást lehetővé tevő kulcs nélküli indítás.
- Manuális (kulccsal működtethető) kormányzár: zárás a jobb oldali kormányszáron.
- Manuálisan (kulccsal) zárható dobozok.
- Három menetprogram, ASC és fékezőnyomaték-szabályozás alapáron.
- Gyári extraként: hátrameneti fokozat a kényelmes manőverezésért és emelkedőasszisztens az emelkedőkön való egyszerűbb elindulásért.
- Gyári extraként megrendelhető markolatfűtés, riasztó és 35 kW-ra korlátozott teljesítmény.
- Bőséges választékban elérhető extrák és eredeti BMW Motorrad tartozékok, valamint a Ride & Style Kollekció darabjai.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!