kenőanyag

Enilive: INNOVÁCIÓ és MINŐSÉG a motorolajok világában

2024.08.22.

Két csúcstechnológiás kenőanyag a legújabb fejlesztések közül.

Az autóipar folyamatosan fejlődik, és ezzel párhuzamosan a motorolajok iránti igények is változnak.

A vállalat strukturális átszervezése után, az átfogó zöld célokat zászlójára tűző Enilive nevű cégcsoport több évtizedes tapasztalattal és innovációval van jelen a kenőanyag-ágazatban, olyan termékeket kínálva, amelyek megfelelnek a legújabb technológiai követelményeknek és a környezeti normáknak. Két kiemelkedő termékük, az Eni i-Sigma ECO PLUS 5W-20 és 5W-30, valamint az Eni i-Sint tech VK 0W-20, tökéletesen példázzák az olajipari óriás elkötelezettségét a minőség és a fenntarthatóság mellett.

Eni i-Sigma ECO PLUS 5W-20 és 5W-30: a modern dízelmotorok legjobb barátai

Az Eni i-Sigma ECO PLUS sorozat kifejezetten a legújabb generációs dízel haszongépjárművek igényeihez lett kifejlesztve. Az 5W-20 és 5W-30 változatok tisztán szintetikus technológiával készülnek, amely biztosítja a motorok maximális teljesítményét és megbízhatóságát. Ezek a motorolajok alacsony hamutartalmúak (Low SAPS), ami azt jelenti, hogy kevesebb szulfáthamu, foszfor és kén tartalmú adalékanyagot tartalmaznak. Ez különösen fontos a modern kipufogógáz-utókezelő rendszerekkel felszerelt motorok esetében, mivel segít megelőzni az utókezelő berendezések eltömődését és meghosszabbítja azok élettartamát.

Az Eni i-Sigma ECO PLUS 5W-20 és 5W-30 motorolajok számos előnyt kínálnak, beleértve az üzemanyag-fogyasztás javítását és a CO2 kibocsátás csökkentését. Magas teljesítményszintjük lehetővé teszi, hogy a legújabb teljesítményigényeknek és specifikációknak megfeleljenek, így biztosítva a motorok hatékony működését és hosszú távú védelmét. Ezen olajok kiváló viszkozitási tulajdonságai garantálják a megfelelő kenést és olajfilm képződést minden üzemi körülmény között.

Eni i-Sint tech VK 0W-20: az innováció csúcsa

Az Eni i-Sint tech VK 0W-20 egy rendkívül magas teljesítményszintű, top-szintetikus motorolaj, amelyet többek között a Volkswagen csoport gyártói is elfogadtak. Kifejezetten a legújabb benzin és dízelmotoros járművekhez fejlesztették, ahol a VW 508 00 vagy VW 509 00 specifikációk az előírások. Ez az olaj nem csak az üzemanyagtakarékosság szempontjából jelentős, hanem hosszú olajcsere-periódusokat is lehetővé tesz, összhangban a gyártói előírásokkal.

Az Eni i-Sint tech VK 0W-20-at különleges zöld színe segít megkülönböztetni más motorolajoktól, és kifejezetten ajánlott a start & stop rendszerrel felszerelt járművekhez, például az új 2.0 TFSI és 3.0 TDI CR motorokhoz. Alacsony HTHS viszkozitása és kiváló folyási tulajdonságai révén jelentős üzemanyag-megtakarítást és csökkentett CO2-kibocsátást eredményeznek. Az olaj magas termo-oxidatív stabilitása megakadályozza a lakkosodást és egyéb lerakódások kialakulását a motor belső részein, biztosítva ezzel a motor hosszú élettartamát és megbízható működését.

Az Enilive elkötelezettsége a kiválóság mellett

Az Enilive folyamatosan törekszik arra, hogy a legjobb minőségű motorolajokat kínálja, amelyek nemcsak megfelelnek a legújabb műszaki követelményeknek, hanem hozzájárulnak a környezeti fenntarthatósághoz is. Az Eni i-Sigma ECO PLUS és az Eni i-Sint tech VK termékcsaládok kiváló példái ennek az elkötelezettségnek, biztosítva a motorok maximális teljesítményét és védelmét, miközben csökkentik az üzemanyag-fogyasztást és a károsanyag-kibocsátást.

 

Az Eni motorolajok használatával az autótulajdonosok és a flottakezelők biztosak lehetnek abban, hogy járműveik a legjobb védelmet és teljesítményt kapják, amit a modern technológia nyújtani képes.

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.05
Ki gondolná, hogy a világ legnagyobb dömpere nem a svéd Volvo, nem az amerikai Caterpillar, de még....
2025.12.05
Az Autós Nagykoalíció a 2025/2026-os tanévben is meghirdette az Autós Szakmák Tanulmányi Versenyét....
2025.12.05
Made in Európa.   ..
2025.12.05
Csütörtök este egy személy meghalt egy közlekedési balesetben Halbturn és Andau (Neusiedl am See....
2025.12.05
Az európai autóipar bealudt, majd elkezdte saját maga alatt vágni a fát. Az ilyen lépések eredménye....
2025.12.05
A két év múlva megvásárolható GR GT legalább 650 lóerős, V8-as ikerturbós benzinmotorra épülő....
2025.12.05
A Stellantis-csoporton belül működő Peugeot az elmúlt években több kihívással szembesült, de a....
2025.12.05
Hétfőtől elérhetőek lesznek a 2026-ra érvényes éves autópálya-matricák. 2025. december 8-tól a jövő....
2025.12.05
A napokban állt Föld körüli pályára a Széchenyi István Egyetem iker műholdja a Hunity kisműhold....
2025.12.05
A közúti közlekedés legfőbb témája, a halálos és személysérüléssel járó balesetek csökkentése.....