Audi A6

A felsőkategória új különlegességei: az Audi A6 és az Audi e-tron prototípus

2018.03.07.

Folytatja modelloffenzíváját a felsőkategóriában az Audi: az új Audi A8 és az új Audi A7 után a prémiummárka első ízben mutatja be az Audi A6 új generációját. Legyen szó kényelemről vagy sportosságról, a kimondottan elegáns limuzin igazi sokoldalú tehetségként érkezik piaci szegmensébe. Emellett Genfben leplezi le az Audi első tisztán elektromos hajtásrendszerű modelljének prototípusát. A sportos SUV-modell a felsőkategóriás autók jellemzően tágas térkínálatát és színvonalas kényelmét a mindennapokban is jól használható hatótávval ötvözi.

Fejlesztés a business-kategóriában – az új Audi A6 Limousine

Új Audi A6 modelljével az Audi nagysikerű felsőkategóriás limuzinjának immár nyolcadik generációját mutatja be. Az egyszerre elegáns és technikai stílusú újdonság számos új fejlesztést hoz e piaci szegmensbe, s minden eddiginél sokoldalúbb. Akárcsak az A8 és az A7 Sportback, az A6 szintén az Audi új formai nyelvezetének hangsúlyos képviselője. Feszültséggel teli felületek, határozott élek és markáns vonalak jellemezte karakterét sportos elegancia, high-tech és igényesség határozza meg - olvasható a márka közleményében.

Az utastér következetesen a teljes egészében digitális kezelés jegyében született és iránymutatónak számít e piaci szegmensben. Az MMI touch response kezelési rendszer érintésbeli és akusztikai visszajelzéseivel gyors és intuitív adatbevitelt tesz lehetővé. A vezetői segédrendszerek és connectivity-megoldások széleskörű kínálata még színvonalasabb kényelemről és biztonságról gondoskodik. A vezetői segédrendszerek különlegességei között említhető a kínálatban még az idén megjelenő parkoló- (Parking Pilot) és garázs-pilóta (Garage Pilot), valamint az adaptív menetasszisztens, amely a jármű hossz- és keresztirányú vezetését is támogatja, emellett útszűkületekben és útépítési szakaszokon is segítheti az éppen igénybe vett forgalmi sáv tartását.

Az új Audi A6 agilis akár a sportautók és fordulékony, mint egy kompakt modell. Ez nagyban köszönhető a dinamikus összkerékkormányzásnak, amely a közvetlen, sportos kormányreakciókat magasfokú menetstabilitással ötvözi és akár 1,1 méterrel is csökkenti a limuzin fordulókör-átmérőjét. Az új csillapítási koncepció intenzív, mégis finoman differenciált visszajelzésekről gondoskodik az útfelület felől.

Európai piaci bevezetésekor az Audi két egyaránt erőteljes és kulturált járású motorral kínálja új A6 sorozatát. A egyik a 250 kW (340 LE) teljesítményű 3.0 TFSI (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 7,1 - 6,7*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 161 - 151*), a másik a 210 kilowattos (286 LE) 3.0 TDI (üzemanyag-fogyasztás, kombinált (l/100 km): 5,8 - 5,5*; szén-dioxid-kibocsátás, kombinált (g/km): 150 - 142*) erőforrás. A magas színvonalú kényelem és gazdaságosság szolgálatában mindegyik motorváltozat már alapkivitelben mild-hibrid rendszerrel egészül ki. Az új Audi A6 Neckarsulmban készül és 2018 júniusban széleskörű felszereltséggel érkezik a német piacra.

Tisztán elektromos hajtásrendszerű SUV-modell – az Audi e-tron prototípus

Az Audi e-tron prototípus a négykarikás márka első tisztán elektromos hajtárendszerű modelljére kínál kitekintést és kifejezetten erre a célra kifejlesztett dizájnfóliával álcázva utal elektromos technikájára. A „felvillanyozó” külső alatt sportos prémiumkategóriájú SUV-modell rejtőzik, akár öt személy és csomagjaik számára is bőséges térkínálattal. Az utastér tágassága és kényelme egyaránt az Audi felsőkategóriás modelljeinek felel meg. Az elektromos quattro összkerékhajtás, a hosszú utazásokat is lehetővé tévő hatótáv és az átfogó töltőkínálat kompromisszumok kényszere nélkül kínálja az ügyfelek számára a tisztán elektromos autózást. Az Audi e-tron prototípusok sorozatgyártású változata a gyorstöltő-állomásokon akár 150 kW teljesítménnyel is „tankolható”, s nem egész 30 perc alatt készen állhat az újabb hosszú távú túrára. Amíg a négykarikás márka első elektromos modellje az év végén megérkezik a piacra, több száz kísérleti modell futja világszerte tesztjeit extrém körülmények között. 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.30
- A Balatoni Hajózási Zrt. (BAHART) csaknem megtriplázza járatait, sűrűbben közlekednek a hajók....
2024.04.30
- A Bajáról Dombóvárra közlekedő személyvonat és egy személygépkocsi összeütközött kedden kora este....
2024.04.30
Egyre népesebb a holdmunkások járműparkja, pedig a feltételek kemények.  ..
2024.04.30
- Május elsején ismét elindulnak a Zselici csühögő erdei kisvasút Almamellék és Sasrét között....
2024.04.30
A BYD hírek szerint hibrid változatban is kínálni fogja az új pickupját, amellyel be akar törni a....
2024.04.30
Tizenkét ország 16 vaspapucsosa indul a május 1-jén a debreceni Perényi Pál Salakmotor Stadionban....
2024.04.30
A Porsche informatikai és folyamatfelügyeleti leányvállalata, az MHP egy központosított....
2024.04.30
Lébény régiójában, a sztráda főváros felé vezető oldalán történt a baleset. ..
2024.04.30
A kisebb közlekedési szabályszegések elkövetői mellett engedély nélkül átalakított, forgalomból....
2024.04.30
A címvédő Nagy Norbert győzelemmel kezdte a szezont Rechbergben a hegyi Európa-bajnokság ausztriai....