Fiat 500 Hybrid

Kicsi és megfizethető autókra mindig lesz igény. Ráadásul a Fiat 500 egy olyan presztízs modellje az olasz gyártónak, mint a 911-es a Porschénak. Ha nem lenne a kínálat része, a gyártó sem lenne már ugyanaz. Szóval úgy tűnik, hogy új életet lehelnek a legújabb Fiat 500 generációba, aminek villanyosítása sajnos sikertelen lett, minden várakozás ellenére. Talán az időzítés volt rossz, épp a villanyos kereslet visszaesésekor debütált a Fiat 500 első globális villanyautó változata, ami egyébként egy remek termék volt. Sokkal finomabb, minőségibb volt, mint belsőégésű elődjei és méreteit meghazudtolóan tágas volt.

Most ugyanezekre a technikai alapokra, a változó piaci igényekre gyorsan reagálva érkezhet a Fiat 500 Hybrid, amiben már egy 1,0-literes FireFly motor dolgoznak, 12-voltos mild hibriddel megtámogatva. Korábban ugyanez a motor 69 lóerőt teljesített az 500-asban és a Pandában, most gyári adat egyelőre nincs. Mi több, a 6-fokozatú kéziváltó is visszatér, ami ebben a kaszniban még sosem szerepelt. Ismerős lesz tehát a külső és a belső is, csupán a hajtáslánc lesz más. A debütálás július 7-én volt, épp az eredeti ötszázas évfordulóján, a gyártás pedig novemberben kezdődhet. Még idén 5000 darabot szeretnének legyártani, a cél pedig 100 000 példány évente. Kezdőára 7 millió körül várható, és még idén érkezik egy különleges változat 500 Torino néven.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!