F1 motorral, de akár V12-vel is rendelhető lesz az újkori De Tomaso második autója, aminél az aero elemekkel sem fukarkodtak.
Megkapja jól megérdemelt frissítését a Lamborghini Urus alapváltozata, amelyik új erőt adott az olasz autógyárnak.
Ma már sokaknak nem mond semmit a Bizzarrini név, viszont egykor a legszebb és legjobb sportautókat építette az olasz autógyár. És most visszatértek.
Hatalmas restomod mánia van jelenleg az autós kultúrában, de ez esetben pont fordítva történtek a dolgok: egy modern autóból csináltak múltidézőt.
Megkérdőjelezhetően igényes a 80-as évek német tuningja, azonban az árverésen leütött árak alapján kénytelenek leszünk azt gondolni, hogy beérnek a korral a Testarossa csomagok is.
Nem csak Amerikából jönnek ám különleges restomod építések. Az olaszok legalább annyira stílusosan nyúlnak hozzá saját múltjukhoz.
Van, akinek a nagy sem elég nagy, és akinek a széles, sem elég széles. Egy Alfa Romeo Stelvio nem kis darab, de szerencsére már van hozzá bodykit is.
Minden legyártott Pagani különleges, de a Codalungában megvan a potenciál, hogy mindnél többet érjen majd egy napon.
Ha saját szegmensének 1%-át uralja majd az új Alfa Romeo Tonale, már azzal is 25 000 eladást könyvelhet majd el az olasz gyártó.
Minden sportautó elődjét alkotta meg Gandini 50 évvel ezelőtt, így az ő szavát érdemes meghallgatni, ha az utódról van szó.