Váratlanul összeszedett és hatékony lágy hibrid hajtáslánc került a Peugeot 3008-ba, aminek több értelme van, mint azt elsőre gondolnánk.
Egy autóipari ikont nem lehet csak úgy kivezetni és megszüntetni. A Fiat 500 él és élni fog, hiszen egy alapvetés az autózásban.
Fotókon kevésbé, élőben viszont remekül működik a Suzuki Vitara új orra, pláne a nagyobb hátsó szárnya, amiket a jelenlegi generáció minden bizonnyal utolsó frissítése során vetettek be a tervezők.
Csak elsőre tűnik drágának az új Suzuki Swift, második pillantásra viszont rájövünk, hogy ez még mindig a legjobb vétel lehet. Ha képesek vagyunk lenyelni az arcunkba ordító olcsóságot.
Tanulságos volt a frissített Hyundai Tucsonnal töltött második teszt hétvége. Egy közepesen jól felszerelt, kis felnis, de full hibrid hajtáslánccal szerelt Tucson lehet ma a tökéletes kombináció.
Egy kicsi, takarékos, praktikus és megbízható kisautót kerestünk, amikor eldöntöttük, hogy idén is kilátogatunk a Rally Croatiara, a horvátok rali világbajnoki futamára.
Tisztán elektromos hajtáslánccal 2023 Európa Év Autója tudott lenni a Jeep Avenger. Vajon mire megy majd összkerekes mild hybridként?
Lágy hibridként, összkerékhajtással próbáltuk a Suzuki Vitarát, ráadásul legélhetőbb felszereltségi szintjével, hogy teljes legyen a képlet.
Ha már megkaparintottuk a legújabb hazai Suzuki minden jóval megpakolt változatát, leteszteltük azokat a tulajdonságait is, amit valószínűleg kevesen fognak majd.
A Földközi-tengerből kimentett, és újrahasznosított műanyag felhasználásával készülő üléseket is kapnak.