kiállítás

Kilenc márkával biztosan nem találkozunk a Frankfurti Autókiállításon

2017.04.09.

A Peugeot, a Nissan és a Fiat kihagyja a világ egyik legnagyobb autószalonját, a szeptemberi Frankfurti Autoshow-t (IAA), melynek hátterében pénzügyi és vállalatpolitikai okok állnak.

Mielőtt bárki azt hinné, hogy rosszul megy a szekere a felsorolt autógyáraknak, fontos megemlíteni, hogy trendszerűen, egyre több márka költi marketing büdzséjének jelentős részét új területekre (web- és közösségi média), mintsem kiállításokra. A világraszóló németországi autómustra helyszínéről ezúttal hiányozni fognak a PSA-csoport tagjai (Peugeot, DS), az FCA márkák (Fiat, Alfa Romeo, és Jeep), valamint a Nissan és Infiniti modellek standja is.

A kiállítás főszervezője, a Német Autóipari Szövetség (VDA) konkrétumok említése nélkül megerősítette, hogy néhány autógyár valóban törölte részvételi szándékát, közleményükben viszont kiemelték, hogy a biztosan résztvevő autógyárak száma 50 feletti. Az ismert európai, ázsiai és tengerentúli brandek mellett olyan fiatal és első alkalommal kiállító tech márkák is megjelennek, mint például a Qualcomm, Sony és IBM – olvasható a VDA sajtóközleményében.

„Természetesen sajnálattal veszünk tudomást egyes kiállítók visszalépéséről, de tudjuk, hogy vállalatpolitikai, vagy financiális okok állnak ezek hátterében” – nyilatkozta Klaus Braeunig, a VDA ügyvezető igazgatója. A szövetség ügyvezetője által meg nem nevezett márkákról pedig kiderült, hogy nyitottak a visszatérésre, ezzel szemben a PSA szóvívője azt mondta, hogy figyelembe véve a visszatérés költségeit, a PSA eddigi szokásaival ellentétben nem kíván résztvenni kiállításokon a jövőben.

A konszern minden márkája folyamatosan monitorozza a marketing befektetéseinek hatékonyságát. A Citroen jelen lesz Frankfurtban, a Peugeot és a DS brandek esetében pedig más csatornán keresztül kívánják elérni a közönséget a szóvívő szerint.

A Nissan kommünikéje szerint a döntést az eseményeket és kiállításokat érintő globális áttekintés előzte meg. „Továbblépve, adoptálni fogunk rugalmas stratégiákat, melyek autóipari, vásárlói és dedikált Nissan eseményekre fókuszál” – nyilatkozta a Nissan Europe szóvívője.

Az FCA nem kívánta kommentálni a német Automobilwoche által publikált hírt, melyben korábban említésre került, hogy a Mitsubishi és a Volvo szintén kihagyja a jeles eseményt 2017-ben.

Forrás: autonews.com

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.25
A Porsche újabb változattal teszi teljessé a 2023-ban teljes modellfrissítésen átesett Cayenne....
2024.04.25
A Magyarországon működő járműipari vállalatok, beleértve a nagy autógyárakat és azok széles....
2024.04.25
A BMW Group debreceni gyára és a Lufthansa együttműködése révén kapacitás bővítés valósult meg a....
2024.04.25
A Hyundai Motor Company a németországi Nürburgring versenypályán tesztelte az IONIQ 5 N - a márka....
2024.04.25
A Blaha Lujza téri állomáson végeznek műszaki mentést a tűzoltók - írta a Katasztrófavédelem....
2024.04.25
Komoly mérnöki feladatot könnyít meg a két vállalat közös fejlesztése: a villamosenergia-....
2024.04.25
Július 1-jétől Achim Grewe Dr. Patrick Heineckétől veszi át az igazgatóság Pénzügy, IT, Beszerzés....
2024.04.25
Súlyos közlekedési baleset történt az A4-es autópályán Bruck közelében a magyar határ felé vezető....
2024.04.24
A legsikeresebb európai autó fél évszázados történelme eddig nyolc nemzedéket ölel fel. ..
2024.04.24
Egy külföldi turistabuszba hajtott hátulról egy energiaitalt szállító kamion az M1-es autópályán, a....