Lexus

Máris tuningolják a megújult Lexus RC F sportkupét

2019.02.05.

Viszonylag visszafogott, de korántsem álszerény optikai csomagot dolgozott ki a japán Artisan Spiritstuningműhely a frissen átdolgozott Lexus RC F sportkupéhoz. A kit leglátványosabb eleme kétségtelenül a hátsó légterelő…

A Toyota és Lexus típusaira szakosodott japán tuningműhely, az ArtisanSpirits pontosan húsz évvel ezelőtt kezdett el járművek külső és belső átalakításával foglalkozni. Ez idő alatt gyakorlatilag hiánytalanul feldolgozták a japán márkák palettáját, a haszonjárművektől a családi gépkocsikon át a szabadidőautókig mindenhez kínálnak optikai készletet. Legnépszerűbb csomagjaikat természetesen a sportos modellekhez kínálják – nem véletlenül készültek el rekord gyorsasággal az alaposan átdolgozott Lexus RC F kupéhoz tervezett csomaggal.

Az elemenként összeállítható tuning jóval visszafogottabb, elegánsabb, mint az eredeti, 2014-es alkotásuk, amikor domborított motorházfedéllel és szteroidtól duzzadó oldalsó borításokkal vadították meg a 477 lóerős sportkupét. Mégsincs hiányérzete az embernek, mert a decensebb orrkialakítás és a diszkrét függőleges uszonyban végződő küszöbtoldat harmonikus összhatását méretes hátsó GT szárnnyal ellenpontozták a tervezők. Az 1520 milliméter széles, büszkén magasodó spoiler helyett üvegszálas műanyagból vagy karbon kompozit elemből formált légterelő is kérhető a csomagtérfedél peremére; utóbbi kezeletlen, nyers idom, így a vevő fényezés helyett dönthet a víztiszta lakkozás és ezzel az indusztriális megjelenés megőrzése mellett.

A teljes képhez a mélybe nyúló első kötény, a lökhárító sarkának aerodinamikus megformálása, a hátsó diffúzor, valamint a hátsó kerékdob 13 milliméteres kiszélesítése is hozzá tartozik. A sportos megjelenést szénszálas rendszámtáblakeret (ezüst vagy matt fekete rögzítő csavarokkal), sötétszürke kivitelű, 20 colos keréktárcsák, valamint fekete vagy ezüst kerékcsavarok teszik teljessé.

Az üvegszálas kötények és küszöbtoldatok együtt 240 000 jenbe (606 ezer forint) kerülnek. A tető- és csomagtérspoiler üvegszálas anyagból külön-külön 42 ezerbe (106 000 forint) kerül, szénszál erősítésű kompozitból pontosan kétszer ennyit kérnek el értük. A hatalmas GT szárny csak karbon kivitelben rendelhető 600 ezer forintnak megfelelő összegért. A keréktárcsákért szélességtől (9 vagy 10 col) függően 93-97 ezer jent (235-245 ezer forint) kérnek el.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.15
Ismét felvillanyozódott a Hyundai márka és újabb elektromossal bővíti márkakupa-sorozatát. ..
2024.04.15
Visszatér a tél Ausztriába, hétfőn figyelmeztetést adtak ki az autósoknak – írja a Heute című....
2024.04.15
Miért áll egy kihegyezett versenyautó egy hófödte versenypályán, és miért sorakoznak mögötte....
2024.04.15
Az Audi Hungária Független Szakszervezet (AHFSZ) és az Audi Hungaria tárgyaló delegációi közötti....
2024.04.15
Az Audi több mint 20 új, tisztán elektromos, plug in hibrid és hagyományos, belső égésű motorral....
2024.04.15
Április 9-én Pekingben mutatta be legújabb, működésének első öt évében kapacitás- és....
2024.04.15
Erősen indította az AutoWallis Csoport Kiskereskedelmi üzletága az idei évet, miután 16 százalékkal....
2024.04.15
Alkalmanként átlagosan 2,5 órát parkolnak a magyar autósok az utcán és 6 órát a parkolóházakban, az....
2024.04.15
Európai tervezés, törökországi gyártás, japán hagyományok - ezek a sarokpontjai a Mitsubishi Colt....
2024.04.15
Múlt és jelen egyhelyen mindig izgalmas egyveleget mutat, nem véletlen, hogy az Akkor és Most Jármű....