járműgyártás
„Ténylegesen újragondoljuk a Cadillacet, figyelembe véve, hogy mik lehetnek a jellegzetességek 2035-ben a vásárlók szempontjai alapján, milyen lehet majd az egyes brandek pozíciója, és a termékek meg a technológiák fejlődésével is igyekszünk számolni – jelentette ki az elnök egy fórumon.
Ennek a tervnek része, hogy az a megújuló erőfeszítés, hogy nagyobb szereplővé váljunk Európában, melyet az anyacég, a General Motors tavaly az európai Opel üzletágának eladásával magára hagyott.
A Cadillac a tervek szerint 2025 után szándékozik Európa felé fordulni. „Ha Európába akarunk menni, biztosnak kell lennünk a szükséges anyagi eszközökben és a termékekben, hozzátéve, hogy a stratégiájuk elsősorban elektromos termékekre fókuszál, nem pedig dízelekre” – fogalmazott Nysschen.
A Cadillac jelenleg többek között olyan modellekkel áll csatasorban mint az Escalade SUV, négy szedán, és mindössze egy crossover, a közepes méretű XT5.
A Cadillac globális eladásai tavaly elérték a 356 ezer 467 járművet, ami 16 százalékos növekedést jelent a korábbi évihez képest. Ugyanakkor a cég korábban lefektetett tervei szerint 2021-ig a crossoverek felé szándékozik elmozdulni. Az elnök hozzátette: „az XT4 lesz az említett terméktámadás kezdete, új néhány hónaponkénti kibocsátásokkal egészen 2021-ig. A brand már előkészület alatt áll, mint ahogy a értékesítőink is felkészülnek, az autók pedig érkeznek.”
Fordítás: Lehőcz Rudolf