Maserati
Az FCA konszernhez tartozó patinás márka élén a korábbi vezetőt, Harald Westert idén váltotta le az FCA korábbi amerikai értékesítési vezetője, Reid Bigland. A Maserati európai főnöke, Giulio Pastore az Autocar magazinnak beszélt az olasz luxusmárka terveiről.
Például elárulta a lapnak, hogy az Alfieri csak 2020-ban érkezik meg a kereskedésekbe, holott a 2014-es tervben még 2016-os piaci bevezetés szerepelt. A késés oka, hogy a Maserati először a nagyobbik sportautóját, a GranTurismót fogja leváltani egy új generációval. Az Alfieri tanulmány verziója már 2014-ben látható volt a Genfi Autószalonon. A 2+2 üléses sportkocsi elsősorban a Porsche 911-től szeretne vevőket elhalászni.
Sergio Marchionne, az FCA első embere korábban úgy nyilatkozott, hogy azt szeretné, ha a Maserati 2018-ban már 75 ezer autót értékesítene. Ez közel kétszer annyi, mint a 2015-ben eladott 40 ezer autó. A növekedésre azonban jó esély van, hiszen a Levante szabadidő-autót csak jövőre kezdik el értékesíteni az Egyesült Államokban, és ez a piac a Maserati globális eladásainak 37 százalékát adja.