SEAT

A SEAT fejleszti majd a CNG technológiát a Volkswagen-csoport számára

2018.04.19.

A SEAT elnöke, Luca  de Meo egy Madridban nemrégiben lezajlott kongresszuson felvázolta, hogy a spanyol ipar innovációs téren hogyan  alkalmazkodhat az olyan új kihívásokhoz, mint a városi mobilitás vagy a megújuló energiák felhasználása. Ennek kapcsán Luca de Meo kijelentette, hogy a „gépkocsik hajtására használt földgáz az autóipar és a gázipar számára egyaránt nagy üzleti potenciállal bír”.

A SEAT  fontos szerepet tölt be a Volkswagen-csoport sűrített földgáz (CNG) stratégiáján belül. A SEAT elnöke ezzel kapcsolatban bejelentette, hogy a SEAT Műszaki Központja, amely több, mint 1000 mérnököt alkalmaz, fejleszti majd a sűrített földgáz technológiát a Volkswagen-csoport számára, és ezáltal a Központ nemzetközi szintű intézménnyé válik. „Szeretnénk, hogy ez a technológia „Made in Spain”, vagyis Spanyolországban kifejlesztett termék legyen, szeretnénk úttörő szerepet játszani, és biztosak vagyunk abban, hogy ezt el is fogjuk érni.”-  mondta Luca de Meo.

A SEAT elnöke ezt az energia faját  „fenntartható, és  a hagyományos üzemanyagoknak valamint az elektromos autóknak is megtérülő alternatívát jelentő” stratégiaként írta le. Ezzel kapcsolatban rámutatott, hogy az ügyfelek azt várják, hogy az autók hatótávolsága nagyobb legyen, hogy a tankolás akár a munkahelyen vagy otthon is megoldható legyen, és hogy mindezt gyorsan meg tudják oldani  Elmondható tehát az, hogy az ügyfelek szeretnék, hogy ez a folyamat könnyű és gazdaságos legyen”.

„Az jó a sűrített földgáz  technológiában,  hogy már létezik, így nincs szükség nagyobb beruházásokra,  és ezt a technológiát ma már széles körben fel lehet kínálni az ügyfeleknek.”- mondta Luca de Meo. A technológia főbb előnyei a rövidebb tankolási idő, a gyorsaság és tisztaság, illetve  az, hogy az ára hasonló a benzin és dízel üzemű gépkocsik áraihoz. Éppen ezen oknál fogva „a sűrített földgázas megoldás nem csupán egy átmeneti technológia, hanem egy valós, hosszú távú alternatíva”

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.11
De a nyolc versenyautó közül csak három lesz a legújabb, kilencedik generációs utcai Hiluxra....
2025.12.11
2028-tól a brit villanyautósok már nem csak töltenek, hanem minden megtett távolság után fizetnek....
2025.12.11
Ötszáznál több munkahelyet szüntet meg Bosch Global Business Services – írja az economedia.ro a....
2025.12.11
Mivel az elektromos autók egyre nagyobb számban özönlenek a piacra, a német autóklub, az ADAC....
2025.12.11
A BYD két új Super Hybrid modellje, a SEAL 6 DM-i és kombi változata, a SEAL 6 DM-i TOURING....
2025.12.11
Magyar autóversenyzők csúcstalálkozójának adott helyszínt a kápolnai Hello Cuki cukrászda. Ahol....
2025.12.11
Átfogó menetrendi módosításokat vezet be a VOLÁN-járatok közlekedésében a MÁV-csoport december 14-....
2025.12.11
A Ford és a Renault Csoport minap bejelentett egy mérföldkőnek számító stratégiai partnerséget,....
2025.12.11
Az elmúlt hetekben két újabb modellel bővült a nálunk is rohamtempóban sokasodó kínai autókínálat.....
2025.12.11
25 éve jelent meg a Bosch első adaptív sebességszabályozó rendszere. Bernhard Lucas veterán mérnök....