Kommunikáció
A ŠKODA Storyboard, mint a kommunikációs és marketing részlegek közös kommunikációs csatornája, mérföldkőnek tekinthető a márka tartalmi és internetes stratégiájának szempontjából. Ez a ŠKODA márka új online felülete, amely egy helyen egyesíti a legújabb információkat az érzelemgazdag háttérbeszámolók közvetítette üzenetekkel valamint a célcsoportra szabott történetekkel a ŠKODA világából.
Az oldal ezen kívül videókat, képgalériákat, letölthető tartalmakat és linkeket is kínál a felhasználók számára, továbbá egyesíti a vállalat közösségi média csatornáit. A ŠKODA Storyboard felületén elérhető tartalmak további felhasználása is lehetséges a média képviselői számára. A platform célja az újságírók, véleményformálók, továbbá az ügyfelek és a ŠKODA márka rajongóinak kiszolgálása.
„A ŠKODA Storyboard egy újabb fontos lépés és hatékony eszköz a vállalat számára a márka vonzerejének növelése illetve a média és a kommunikációs terület folyamatos digitalizációja szempontjából.” – emelte ki Peik v. Bestenbostel, a ŠKODA kommunikációs vezetője. „A Storyboard segítségével a marketing és kommunikációs részlegek egy közösen kifejlesztett, egységes kommunikációs koncepció mentén dolgozhatnak. Közös célunk a ŠKODA témák eredményes bemutatása és a meglévő tartalmak hatékony felhasználása.”
A látványos és naprakész tartalmak mellett a ŠKODA Storyboard modern és felhasználóbarát felülete tökéletesen illeszkedik a vállalat kristályüveget idéző új formai nyelvezetébe. A Responsive Web Design segítségével pedig az oldal minden eszközön elérhető, legyen szó asztali számítógépről, tabletről vagy okostelefonról.