Volkswagen
A nyugat-európai piacokon a kiszállítások 0,2 %-kal csökkentek, a tavalyi 213 000 darab után 211 500 egységet értek el. Németországban a kiszállítások 5,6 %-kal estek vissza, a tavalyi 85 800 darabos szintről 81 000 darabra csökkentek. Az Egyesült Királyságban újabb egyértelmű növekedés volt megfigyelhető, 13,0 %-os növekedéssel a tavalyi 34 050 darab gépkocsi után idén elérték a 38 500 egységet. Spanyolországban a márka eladásai ugyancsak növekedtek, és a tavalyi 6 600 darabról a plusz 8,5 %-os bővüléssel elérték a 7 200 darabos értékesítést. Kelet-Európában a kiszállítások 21,2 %-kal, azaz a tavalyi 27 600 darabról 21 800 darabra csökkentek.
A Közel-keleten idén szeptemberig 26 000 gépkocsit szállítottak ki, 43,8 %-kal többet, mint a tavalyi mennyiség, a 18 100 darab volt.
Dél-Amerikában a Volkswagen Haszonjárművek 27 700 gépkocsit szállított le ügyfeleinek, ez 7,7 %-os visszaesést jelent a tavalyi 30 000 darabhoz képest. A márka kiszállításai Brazíliában 34,2 %-kal csökkentek, a tavalyi 13 900 darab után az idén 9 100 darab került piacra. Az argentin piacon a vállalat 14 500 gépkocsit szállított ki, ez 13 %-os növekedést jelent a tavalyi 12 850 egységnyi mennyiséghez képest, míg Mexikóban a kiszállítások 8,9 %-kal emelkedtek, és a tavalyi 4 400 egység után elérték a 4 800-as darabos mennyiséget.
Az egyes típusokat tekintve megállapítható, hogy a Caddy kiszállításai 4,6 %-kal estek vissza, 109 600 darab után az idei év első kilenc hónapjában 104 500 darab kiszállítása valósult meg. A T-sorozat 3,1 %-os növekedést produkált, ennél a típusnál a kiszállítások a tavalyi 121 400 darab után idén elérték a 125 100 egységet. Az Amarok értékesítése 2,5 %-kal csökkent, az elmúlt esztendő 57 000 darabos mennyiségéről 55 600 egységre, ugyanakkor a Crafter világméretű kiszállításai 2,5 %-kal emelkedtek, és a tavalyi 35 200 darabos mennyiség után idén szeptemberi elérték a 36 100-as darabszámot.