Csupán 13 ilyen különleges tábla van egész Németországban, de nem a sofőröknek, hanem az önvezető járműveknek készült. Ez a funkciója.
Balesetek, torlódások, rendkívüli közlekedési események az Útinform jelentése alapján.
Mindenkinek van egy jó sztorija, főleg, ha napi szinten autózik. Én abban a szerencsés helyzetben vagyok, hogy nem csak egy baráti beszélgetés alkalmával mesélhetem el az asztalt támasztva szombat este, hanem leírhatom azt, amit látok. Akik elolvassák, hümmöghetnek magukban, hogy velük ugyanez...
Hat, tíz és tizenöt kilkométeres autópálya-torlódás is van a csütörtök délutáni csúcsban - kettőt balesetnek, a leghosszabat az útépítőknek, aszfaltozóknak köszönhetjük.
Sok család indul autóval nyaralni a nyári szünetben, Tóbiás és Balambér közlekedési kalandjában mutatunk néhány hasznos tanácsot, hogy biztonságos és stresszmentes legyen az utazás.
Jön a nyár, ebben az időszakban pörög a kilométer leginkább az autókba, hiszen nyaralások, külföldi kirándulások, amiket sokan autóval terveznek. Több ismerősöm is dolgozik a javító iparban, így havi szinten hallok történeteket arról, hogy milyen sokan, mennyire félvárról veszik a karbantartást...
Ez az aprónak tűnő technikai megoldás szó szerint életeket menthet az utakon.
De miért tennének ki az utak szélére láthatatlan táblákat, ha ezeknek pont az a lényege, hogy tájékoztassák az autósokat? Ha viszont már ott vannak, akkor értelmezni is kellene a rajtuk látható információt. Pedig nincs túlbonyolítva: TARTSON JOBBRA! Így nagy betűkkel, és persze a gyengébbek...
Gond van az M3-ason, az M7-esen és az M30-ason is az Útinform jelentése szerint
Intelligens rendszerben megnyíló leállósáv lesz a hazai autópályákon, de a jelenlegi szabályokat is bemutatjuk Tóbiás és Balambér közlekedési kalandjában.