Izgalmas események az autók világából, háborúból, versenypályákról, titkos töréstesztekről, személyesen egy vérbeli riportertől.
Egyedülálló megoldással semlegesítenek veszélyes anyagokat egy magyarországi bontóban, ahol többet is tesznek a biztonságos feldolgozás után.
Nem csak papolni, de tenni is kell a környezetvédelemért, például azzal, hogyan használjuk autónkat, és hogyan válunk meg tőle, mert a méltó végtisztességet a gépek is megérdemlik, pláne, hogy erre törvényi előírás is kötelez.
Tömegmodellek és igazi ritkaságok is akadnak a felhozatalban.
Nagy a baj, amikor igazi ritkaságokat dobnak piacra, hiszen a gyűjtők csak akkor válnak meg féltett kincseiktől, ha nagyon hiányzik nekik a pénz.
Eddig csak háborúk törték meg az autószalonok sikersztoriját, amit sikerült újraírni, mert mindig feltámadtak. És most?
Ez több mint egy könyv, ez minden korábbi magyar autókról és motorokról szóló krónikáknál gazdagabb és izgalmasabb, mely azt is elmeséli, hogyan lopták el az Ikarus formatervezőjétől az Állami Díjat.
Kétszázhúsz felett közúton száguldozni kevés helyen lehet, de ez nem zárja ki, hogy alaposan megismerjük a topautók világát. Ősztől akár egy pohár bor mellett, kényelmes fotelben ülve lapozgathatjuk a szerdán bemutatott magazint - a BBC TopGear azokat is feldobja, akik nem az autók...
Sok ember lakja, de sokkal több arca van Marokkónak, mely nem csak Észak-Afrika autóipari központja lett.
Gokartozás, rajzolás, ralizás, tanítás, könyv-, és, újságírás, valamint autóépítés, mindez Tóth Lajos, aki ma is csillogó szemmel mesél autós életéről és Borbáráról.