Minden bizonnyal a jelenlegi kínálat legsokoldalúbb 4-es BMW-jét próbáltuk, aminek minden arca más, mégis mind szerethető.
Eddig egyetlen modellje volt a BMW-nek, ami kizárólag M nevet kapott: minden idők egyik legjobb versenyautója, és annak utcai változata, az M1.
Úgy tűnik, hogy a fényezésben is van még hova fejlődnie az autóiparnak, és a bajorok jó úton járnak.
Minden elemében újrahasznosított, és életciklusa végén is teljes mértékben újra feldolgozható tanulmányautót gördített a Müncheni Autószalon standjára a BMW.
Stílusosan elektromos autó fogja felvezetni a világ első elektromos motoros világkupáját, a FIM Enel MotoE-t.
Filozófiájában ugyanazt tudja a BMW iX3, mint közvetlen versenytársa, a Mercedes-Benz EQC: egy teljes értékű kompakt prémium SUV – vagy ahogy a BMW nevezi SAV.
Rohan az idő. Már két évtizede köztünk van az újjáélesztett Mini. A jeles alkalomból megvizsgáljuk az eredeti koncepciókat. Mi lett volna, ha…
Frissítése után, már plug-in hibrid hajtáslánccal próbáltuk a BMW talán legstílusosabb kupé crossoverét, amivel meglepően jóízűt autóztunk.
Egy kisebb, mozgékonyabb versenyautóval váltja M6 GT3-as monstrumát a BMW. Már a híres döntött kanyarban vallatják a legvadabb M4-et.
Gondoskodott róla a BMW, hogy egy életre megjegyezzük a 4-es második generációját. Méretes veséi mögött egy könnyed és élménydús túrakupé lakozik.