Dizájnerek bevonásával igyekszik javítani romló eladási számain a Fiat 500e, aminek a leglátványosabb eleme mindenképp a felnije.
A gyenge keresletre hivatkozva a Stellantis november 1-ig leállította az apró városi autó gyártását.
Ha már Fiat 500, akkor legyen kabrió, de vajon legyen elektromos is?
A jelenlegi Fiat 500-as modellt nem tervezik átalakítani a júliusi szabályzások szerint, az EV-eladások pedig lassulnak. A megoldást egy mild-hibrid verzió jelentheti.
Egy tengerparti cirkálónak mindenképp jobban áll a villanyhajtás, noha itt-ott megkérdőjelezhetően igényes a Fiat 500e átalakítása Jollyvá.
Az elektromos járművek feltörekvő világában tagsági kártyát kapott az Abarth is.
Egyre több autógyártó fordul a fenntarthatóság felé és dönt úgy, hogy elektromos árammal működő autókat dob piacra. Így van ez a Fiatnál is, akik már a 3. generációs Fiat 500e-t mutatták be tavaly. Kárpáti Rebeka és Nyári Dia azon szerencsések közé...
Szándékosan nem tettem a címbe, hogy cuki, mert akkor egészen biztosan még egyel többször szerepelne a cikkben ez a szó és nem akartam jobban elcsépelni, mint amennyire muszáj. Pedig a Fiat 500e-ről nem tud más az eszembe jutni első ránézésre. Cuki! Annyira csajos, hogy ezt biztosan nem lehet...
Két új, elképesztően menő, divatos, cuki versenyzővel bővül a villanyautók egyre népesebb szegmense. Nézzük, mire mennek egymással a legkisebbek.
Ha valaki megkérdez egy művelt, tájékozott olaszt arról, hogy mi a véleménye Dantéról, akkor az jó eséllyel visszakérdez: melyikről, Dante Alighieriről vagy Dante Giacosaról? A világhírű középkori író, gondolkodó mellett ugyanis óriási kultusza van az 1957 és 1975 között közel 4 millió...