A vizsgán kell tudni: kicsit más volt az autó a szemlén, mint a műszakin.
A hatóság visszafogott hatékonyságáról sokat elárul egy konkrét eset. Tízéves autóját cserélte újra az ügyfél a márkakereskedésben, ahol beszámították használt kocsiját, melynek szervizkönyvében akkor a valóságnak megfelelő 417 ezer kilométer szerepelt.
Nagyon jó, ha valamit egzakt módon mérni tudunk, de nem feltétlenül kellenek műszerek, hogy rájöjjük, valami nem stimmel.
Elsősorban a használtautó vásárlókat foglalkoztatja a kérdés: vajon van-e megoldás a visszatekert kilométerórák és trükkös használtautó nepperek ellen? Míg ezidáig nemhogy egy laikus családanyát, de még egy autóbolond férfiembert is nagy eséllyel át tudott ejteni a palánkon egy közepesen...
Vagy nincs benne valami? Hiányzó alkatrészek nyomában.
Július és szeptember között az idei év legjobb negyedévét teljesítette a használt autó piac: 127.543 gépkocsit írtak át ebben az időszakban - derül ki a Datahouse adataiból. Háromnegyed év alatt így 366.094 kocsi cserélt gazdát, ami 11,2 százalékkal több a tavalyi év hasonló időszakához képest...
Immár negyedével a válság eleji szint felett a magyarországi használtautó-piac összértéke.
Megjelentek a könnyen és gyorsan, ráadásul mindenféle kötöttségek nélkül folyósítható hitelek hirdetései a használtautós portálokon. A kamatok magasak, de nem kiugróan magasabbak, mint a lízing-megoldásoké. Itt a kibúvó a hitelszűkéből?