Játsszunk el a gondolattal, hogy van autópálya, levegő és gravitáció is a Föld és a Hold között. Ha így lenne, akkor ez a Lexus ES 300h eddig olyan hosszú utat tett meg, mintha elment volna a Holdra, és a napokban térne vissza onnan.
A prémium-autógyártás világában nem gyakori, hogy egy márka nyíltan kijelenti: célja a piacvezető vásárlóinak megszerzése. Márpedig a Lexus pontosan ezt tette. A Toyota luxusmárkája az ES modellel nem titkoltan Tesla-vásárlókra vadászik. A célkitűzés megalapozott, hiszen a Lexus nemcsak...
A Lexus bemutatta a prémium ES szedán új, immár nyolcadik generációjának európai változatát, amely sok mindenben különbözik az egyenesági elődjétől.
A belsőt a Teslákból, a külsőt a kínai szedánokból sikerült összeollóznia a Lexusnak az új ES generációra, pedig ha valakiktől, hát tőlük többet várnánk ennél.
A stílus, kifinomultság, luxus, kényelem és teljesítmény új szintjét képviselő, néhány napja a Shanghaji Autószalonon leleplezett vadonatúj Lexus ES lesz az első akkumulátoros elektromos meghajtással is elérhető kivitel a modell történetében.
A második ráncfelvarráson is átesett a hetedik generációs ES, a változások a megjelenést és az infotainment-rendszert érintik.
3 millió darab talált eddig gazdára a Lexus legnépszerűbb felsőkategóriás luxuslimuzinjából.
Számos kisebb módosítással teljesedik ki a japán prémiummárka középkategóriás szedánja egy visszafogott frissítés keretein belül. Távolról vezérelhető funkciókkal, fejlettebb kapcsolódási lehetőségekkel, egy Európában új dizájncsomaggal és átdolgozott, érintőpad nélküli középkonzollal kelt még...
A 2018-ban bevezetett, vadonatúj Lexus ES eddig csak elsőkerék-hajtással volt elérhető. Mostantól ez megváltozik, ami akkor is nagy szó, ha Európában egyelőre nem élvezhetjük ennek előnyeit.
A Lexus bejelentette, hogy a Japánban forgalmazott ES modell számos fontos műszaki újdonságot kap, s ezek az Európában forgalmazott modellek esetében is érkeznek majd a közelgő frissítés alkalmával.