A BMW AG német autógyártó nyeresége 256 százalékkal nőtt az idei harmadik negyedévben éves összevetésben - került föl a cég honlapjára szerdán.
Az ír Ryanair Holdings Plc, Európa legnagyobb diszkont légitársasága, 42 százalékkal növelte nettó nyereségét az első pénzügyi fél évben, és 13 százalékkal a bevételét.
A gyártók globális bevételei 69 százalékkal csökkentek 2024-hez képest, hába dtak el 37,6 millió autót.
A Deere & Co. amerikai mezőgazdasági gépgyártó adózott eredménye 42 százalékkal, a bevétele pedig 17 százalékkal csökkent a folyó pénzügyi éve harmadik negyedévében, de az eredmények így is meghaladták az elemzői várakozásokat.
A Mercedes-Benz Group eladásai, árbevétele és nyeresége is csökkent az idei második negyedévben a tavalyi év azonos időszakához képest.
Az e-mobilitás, az autonóm vezetés, a szoftverek és a szolgáltatások fő területei alkotják majd az autóipar jövőjét – ez biztosnak tűnik. De mikor keresnek vele pénzt a szolgáltatók?
A Volvo ugyan több eladást ért el az első negyedévben, de kevesebb profitot termelt, mint az előző év azonos időszakában. Jim Rowan vezérigazgató az év további részében jelentős problémákra számít.
Európa legnagyobb autógyártója, a Volkswagen AG azt közölte, hogy rekordnagyságú, 11,4 milliárd euró működési profittal zárta az idei első hat hónapot az egy évvel korábbi veszteséggel szemben.
Minden évben hallunk arról, hogy melyik gyártó adta el a legtöbb autót, foglalkozunk az új modellekkel, de ritkán lehet olvasni az autógyártás jövedelmezőségéről. Melyik gyártó keresi a legtöbb pénzt és min múlik ez? Ennek jártunk utána.
A koronavírus járvány kapcsán született autóipari cikkek nagy része arról szólt, hogy a járműgyártás a legnagyobb kárt szenvedő iparág lehet. Évente több millió autó talál gazdára, mégis, úgy tűnik az autógyártók profitabilitása vékony jégen áll és könnyen veszteségbe fordulhat a nyereség. Miért...