Stílusosan, és a korábbinál sokkal aktívabb jelenléttel tért vissza a Lotus a köztudatba, amiből a kínai befektetés óta elektromos márka lett, és ez mégsem áll rosszul neki.
A határok kergetése mindig is az autóipar alapvető hajtórugója volt, és valóban lenyűgöző, hogy miket elért már az emberiség, de vajon mik a jelenlegi, szabályozások közé szorított piac leggyorsabb autói?
Rendkívül különleges Porsche 959-essel rendelkezik Nick Heidfeld egykori F1 pilóta, és most maga a Porsche Classic dolgozott a renoválásán.
Minden legyártott Pagani különleges, de a Codalungában megvan a potenciál, hogy mindnél többet érjen majd egy napon.
Láttál már Ferrari F50 gyári szerszámkészletet? Most itt a lehetőség rá, még ha csak képen is.
Sokan ledobták a szíjat a Mercedes-AMG Project One-jától, pedig a Yamaha már 1994-ben utcára vitte volna az akkori V12 versenytechnikát. Borsos árcédulája és a japán gazdasági válság végül elvitte a projektet.
Nem volt olyan rég, amikor a sportautó gyártók elkezdték élvezetekre használni a hibrid technológia tudását, és most úgy tűnik, hogy mindezt olcsóbban is élvezhetjük majd.
Az S megy, az alapmodell pedig átveszi a helyét az AMG GT modellcsaládjában. Komolyabb alapellátmánnyal, több lóerővel, és már bevezetésekor egy egyedi szériával.
Black Series – mindig is így hívták a legkomolyabb AMG modelleket. A végső szériát, ami minden addigit a földbe tipor, és ez most sincs másképp.
Mi az? Minden eddigi elődjénél vadabbul néz ki, hibrid, mégis mindössze 19 fog belőle készülni és már mind elfogyott. Figyelj, mutatom.