Inspirálódtak a múltból és a jelenből is, az eredmény pedig egy radikális, de mégis felismerhetően Lamborghini tanulmány.
Keserédes emlékeztető, hogy hol tartott az európai autógyártás, főleg az Audi Performance, mielőtt elkezdtünk a Tesla, majd Kína után rohangálni. Márpedig ilyet se Amerika, se Kína nem tud.
Július 10-én, a goodwoodi Festival of Speeden rögtön nem csak az utcai, hanem a versenyváltozatát is láthatták a nézők az LFA utódjának.
Retro felniszettel és színkombinációkkal emlékezik meg az F1 GTR Le Mans sikereiről a McLaren.
Mintha tegnap lett volna, hogy a Mercedes és a McLaren közös szupersportautóval döntötte le a lábairól a világot, pedig ennek már húsz éve.
Kilenc szupersportautó volt a kamionon, amely felborult az Egyesült Királyságban Farningham közelében az A20-as autópályán.
Stílusosan, és a korábbinál sokkal aktívabb jelenléttel tért vissza a Lotus a köztudatba, amiből a kínai befektetés óta elektromos márka lett, és ez mégsem áll rosszul neki.
A határok kergetése mindig is az autóipar alapvető hajtórugója volt, és valóban lenyűgöző, hogy miket elért már az emberiség, de vajon mik a jelenlegi, szabályozások közé szorított piac leggyorsabb autói?
Rendkívül különleges Porsche 959-essel rendelkezik Nick Heidfeld egykori F1 pilóta, és most maga a Porsche Classic dolgozott a renoválásán.
Minden legyártott Pagani különleges, de a Codalungában megvan a potenciál, hogy mindnél többet érjen majd egy napon.
