Ha ma egy autógyár új modellje teljesítményét akarja bizonyítani, jó eséllyel elviszi a csúcsgépet a Nürburgringre, hogy körrekorddal hívja fel magára a figyelmet. A XIX. század végén azonban még nagyon más idők jártak. Akkoriban alig néhány autó pöfögött az utakon, és bármilyen nyilvános...
Ha valaki azt gondolná, hogy az 1970-es évek francia limuzinjai már csak kiállításokra, hétvégi autókázásra vagy múzeumokba valók, ideje újragondolni a dolgot. Egy 1971-es évjáratú Peugeot 504 például azzal került a címlapokra, hogy két angol úriemberrel a volánja mögött megnyerte a világ egyik...
A Peugeot 172R sallangmentes szépsége úgy csap arcon, mint amikor friss jogsival először próbáltunk emelkedőn elindulni egy kézi váltós autóval.
Kevés olyan autó akad, amely úgy testesíti meg a francia eleganciát, a technikai előrelátást és a funkcionalitást, mint a Peugeot 203. A népes modellcsalád legritkább tagja a pick-up – és ezek közül is csupán néhány élte túl az idő vasfogát. Bemutatunk egy kivételes példányt, amely a gondos...
Sok találmánya van az emberiségnek, amely megmaradt egyszerű használati tárgynak. Például a golyóstoll, a botmixer vagy a vasúti váltó. Nem keltenek érzelmet, rajongást, nem kötődünk hozzájuk, elég, ha teszik a dolgukat. Az autók viszont - és különösképpen a cikkben szereplő két öreg Peugeot –...
Ha azt mondjuk, veterán Peugeot, olyan autók képe jelenik meg a szemünk előtt, mint az 1960-as évek 404-esei, a Columbo-féle 403-as, esetleg a II. világháború előtt bemutatott 202-es. Zilahi Zoltán Peugeot CV2-ese azonban már ezek születésekor rendkívül ritka muzeális kincsnek számított.
A jubileumi Festival of the Unexceptional győztesének egy 42 éves japán pickupot választott a rangos zsűri.
Korlátozott példányszámban gyártott veterán Peugeot 205-ös került kalapács alá az angliai Warwickshire-ben tartott aukción, ahol az előzetes várakozások szerint háromszázezer euró körüli leütési árat jósoltak a szakértők. Az 1985-ös gyártású Peugeot 205 Turbo 16 a legendás, többszörös...
A több mint 620 ezer kilométert futott japán sportkocsiért 25 százalékkal több dollárt fizetett új tulajdonosa, mint amennyit 1993-ban kértek érte a szalonban.
Közel másfél tucat Volvója van Horváth Róbertnek, a szegedi Robtron Elektronik Trade Kft. tulajdonos-ügyvezetőjének, ezek egyharmada napi használatú, érvényes forgalmi engedéllyel, céges, illetve magán autóként. Legkülönlegesebb talán a két éve vásárolt, több mint 50 éves Volvo P1800, a...