koncepció
A külsőt illetően talán a hűtőrács az egyik legfeltűnőbb elem, az élesen kimetszett, vékony quad fényszórók ravasz külsőt kölcsönöznek, ez köszön vissza a hátsó fényszóróknál is. Az atletikus, áramvonalas megjelenés mellett a rácsos hálószerű oszlopok és keréktárcsák egyedülállóan díszített megjelenést kölcsönöznek a SUV-nak.

Ezek az ötvözetek úgy lettek megtervezve, hogy csökkentsék a súlyt, és lehűtsék a hatalmas fékeket. Belül széles és letisztult műszerfal vár ránk, ahol a 22 colos OLED kijelző is helyet kapott. A műszerfalról ”leeső” ferde középkonzol nem csupán dekoratív platform, de többfunkciós vezérlőként is funkcionál.

Minden egyes fém berakás a képernyőn egy általánosan használt funkciót, például navigációt vagy multimédiát jelöl. Így nem csak a sofőr és az anyósülésen ülő ember, de a hátsó ülésen utazók is hozzáférnek az irányításhoz. A belsőt illetően néhány prémium anyagot érdemes megemlíteni.

A szürke szín miatt lehet, fel sem tűnik, de a középkonzol kőrisfából készült. A bőrkárpit gyönyörű steppelést kapott az üléseken és az ajtópaneleken.

A hidrogén üzemanyagcellás hajtásról túl sok információt még nem árultak el, de a Hyundai már egy ideje kísérletezik az alternatív megoldásokkal is. A GV80 közel sem tekinthető végleges formának, a sorozatgyártásig valószínűleg lesz még min, és fognak is, finomítani.