Hyundai Motor Group

A Hyundai Motor Group csatlakoztatott autós szolgáltatásai elérik a 10 millió globális előfizetőt

2024.04.29.

A Hyundai Motor Group átlépte a 10 millió globális csatlakoztatott autós szolgáltatási előfizető számát. A vállalatcsoport közölte, hogy ez a gyors növekedés támogatja a vállalatcsoport szoftveresen definiált jármű (Software-Defined Vehicle - SDV) stratégiájának felgyorsítását

A hálózatba kapcsolt autós szolgáltatások vezeték nélküli hálózatokat használnak a járműbe épített infokommunikációs rendszerek és okostelefon-alkalmazások lehetővé tételére, amelyek az ügyfelek számára kényelmes hozzáférést biztosítanak járműveikhez. Ezek a szolgáltatások túlmutatnak az alapokon - mint például a valós idejű navigáció, a hangfelismerés és a jármű távvezérlése - és olyan innovatív szolgáltatásokat foglalnak magukban, mint az OTA (over-the-air) frissítések, az autóban történő fizetés és az audio/video streaming. A Hyundai Motor, a Kia és a Genesis jelenleg a Bluelink, a Kia Connect és a Genesis Connected szolgáltatásokat üzemelteti.

A vállalatcsoport 2003-ban vezette be az első csatlakoztatott autós szolgáltatásokat Koreában, és azóta a szolgáltatásokat a globális piacra is kiterjesztette. A tengerentúli piacokon a szolgáltatások először 2011 júniusában indultak el az Egyesült Államokban, majd Kínában, Európában, Indiában és legutóbb Szingapúrban is megjelentek, és több mint 50 országban nyújtanak szolgáltatásokat az ügyfelek számára.

 

A hálózatba kapcsolt autós szolgáltatások vezeték nélküli hálózatokat használnak a járműbe épített infokommunikációs rendszerek és okostelefon-alkalmazások lehetővé tételére, amelyek az ügyfelek számára kényelmes hozzáférést biztosítanak járműveikhez. Ezek a szolgáltatások túlmutatnak az alapokon - mint például a valós idejű navigáció, a hangfelismerés és a jármű távvezérlése - és olyan innovatív szolgáltatásokat foglalnak magukban, mint az OTA (over-the-air) frissítések, az autóban történő fizetés és az audio/video streaming. A Hyundai Motor, a Kia és a Genesis jelenleg a Bluelink, a Kia Connect és a Genesis Connected szolgáltatásokat üzemelteti.

A vállalatcsoport 2003-ban vezette be az első csatlakoztatott autós szolgáltatásokat Koreában, és azóta a szolgáltatásokat a globális piacra is kiterjesztette. A tengerentúli piacokon a szolgáltatások először 2011 júniusában indultak el az Egyesült Államokban, majd Kínában, Európában, Indiában és legutóbb Szingapúrban is megjelentek, és több mint 50 országban nyújtanak szolgáltatásokat az ügyfelek számára.

Ő.P.

Cikkünk megírását az InterCars támogatta

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.07.09
A 20,832 kilométer hosszú aszfaltcsíkon az 530 lóerős hátsókerekes kupé 7:25 perc alatt ért körbe....
2025.07.09
A 4,61 méter hosszú EV5 a Volkswagen ID.4 konkurense lesz 2026-tól. ..
2025.07.09
20 év és 14 vb-cím után, azonnali hatállyal hagyja ott a sikercsapatot a brit szakember. ..
2025.07.09
Felelőtlenül cikázott és jobbról előzött, de elszámolta magát. ..
2025.07.09
A kínai kereskedelmi minisztérium bejelentette, hogy szigorítja a használt járművek exportjára....
2025.07.09
A brit Toyota-importőr által készített kétüléses terepjáró olyan helyekre is eljuttatja az árut,....
2025.07.09
Csökkentek a német luxusautó-gyártó eladásai az idei első hat hónapban, kiemelkedett a kínai....
2025.07.09
Összesen 142 új, környezetbarát Citaro G típusú, alacsonypadlós, csuklós dízel autóbusszal bővült a....
2025.07.09
A kínai Changan Automobile európai autógyár építését tervezi, hogy ezzel is erősítse eladásait a....
2025.07.08
Teszteltünk egy jó ár-érték arányú eszközt. ..