Hyundai Motor Group

A Hyundai Motor Group csatlakoztatott autós szolgáltatásai elérik a 10 millió globális előfizetőt

2024.04.29.

A Hyundai Motor Group átlépte a 10 millió globális csatlakoztatott autós szolgáltatási előfizető számát. A vállalatcsoport közölte, hogy ez a gyors növekedés támogatja a vállalatcsoport szoftveresen definiált jármű (Software-Defined Vehicle - SDV) stratégiájának felgyorsítását

A hálózatba kapcsolt autós szolgáltatások vezeték nélküli hálózatokat használnak a járműbe épített infokommunikációs rendszerek és okostelefon-alkalmazások lehetővé tételére, amelyek az ügyfelek számára kényelmes hozzáférést biztosítanak járműveikhez. Ezek a szolgáltatások túlmutatnak az alapokon - mint például a valós idejű navigáció, a hangfelismerés és a jármű távvezérlése - és olyan innovatív szolgáltatásokat foglalnak magukban, mint az OTA (over-the-air) frissítések, az autóban történő fizetés és az audio/video streaming. A Hyundai Motor, a Kia és a Genesis jelenleg a Bluelink, a Kia Connect és a Genesis Connected szolgáltatásokat üzemelteti.

A vállalatcsoport 2003-ban vezette be az első csatlakoztatott autós szolgáltatásokat Koreában, és azóta a szolgáltatásokat a globális piacra is kiterjesztette. A tengerentúli piacokon a szolgáltatások először 2011 júniusában indultak el az Egyesült Államokban, majd Kínában, Európában, Indiában és legutóbb Szingapúrban is megjelentek, és több mint 50 országban nyújtanak szolgáltatásokat az ügyfelek számára.

 

A hálózatba kapcsolt autós szolgáltatások vezeték nélküli hálózatokat használnak a járműbe épített infokommunikációs rendszerek és okostelefon-alkalmazások lehetővé tételére, amelyek az ügyfelek számára kényelmes hozzáférést biztosítanak járműveikhez. Ezek a szolgáltatások túlmutatnak az alapokon - mint például a valós idejű navigáció, a hangfelismerés és a jármű távvezérlése - és olyan innovatív szolgáltatásokat foglalnak magukban, mint az OTA (over-the-air) frissítések, az autóban történő fizetés és az audio/video streaming. A Hyundai Motor, a Kia és a Genesis jelenleg a Bluelink, a Kia Connect és a Genesis Connected szolgáltatásokat üzemelteti.

A vállalatcsoport 2003-ban vezette be az első csatlakoztatott autós szolgáltatásokat Koreában, és azóta a szolgáltatásokat a globális piacra is kiterjesztette. A tengerentúli piacokon a szolgáltatások először 2011 júniusában indultak el az Egyesült Államokban, majd Kínában, Európában, Indiában és legutóbb Szingapúrban is megjelentek, és több mint 50 országban nyújtanak szolgáltatásokat az ügyfelek számára.

Ő.P.

Cikkünk megírását az InterCars támogatta

 

Az oldal fő támogatója

 

2025.12.05
Ki gondolná, hogy a világ legnagyobb dömpere nem a svéd Volvo, nem az amerikai Caterpillar, de még....
2025.12.05
Az Autós Nagykoalíció a 2025/2026-os tanévben is meghirdette az Autós Szakmák Tanulmányi Versenyét....
2025.12.05
Made in Európa.   ..
2025.12.05
Csütörtök este egy személy meghalt egy közlekedési balesetben Halbturn és Andau (Neusiedl am See....
2025.12.05
Az európai autóipar bealudt, majd elkezdte saját maga alatt vágni a fát. Az ilyen lépések eredménye....
2025.12.05
A két év múlva megvásárolható GR GT legalább 650 lóerős, V8-as ikerturbós benzinmotorra épülő....
2025.12.05
A Stellantis-csoporton belül működő Peugeot az elmúlt években több kihívással szembesült, de a....
2025.12.05
Hétfőtől elérhetőek lesznek a 2026-ra érvényes éves autópálya-matricák. 2025. december 8-tól a jövő....
2025.12.05
A napokban állt Föld körüli pályára a Széchenyi István Egyetem iker műholdja a Hunity kisműhold....
2025.12.05
A közúti közlekedés legfőbb témája, a halálos és személysérüléssel járó balesetek csökkentése.....