Hyundai Motor Group

A Hyundai Motor Group csatlakoztatott autós szolgáltatásai elérik a 10 millió globális előfizetőt

2024.04.29.

A Hyundai Motor Group átlépte a 10 millió globális csatlakoztatott autós szolgáltatási előfizető számát. A vállalatcsoport közölte, hogy ez a gyors növekedés támogatja a vállalatcsoport szoftveresen definiált jármű (Software-Defined Vehicle - SDV) stratégiájának felgyorsítását

A hálózatba kapcsolt autós szolgáltatások vezeték nélküli hálózatokat használnak a járműbe épített infokommunikációs rendszerek és okostelefon-alkalmazások lehetővé tételére, amelyek az ügyfelek számára kényelmes hozzáférést biztosítanak járműveikhez. Ezek a szolgáltatások túlmutatnak az alapokon - mint például a valós idejű navigáció, a hangfelismerés és a jármű távvezérlése - és olyan innovatív szolgáltatásokat foglalnak magukban, mint az OTA (over-the-air) frissítések, az autóban történő fizetés és az audio/video streaming. A Hyundai Motor, a Kia és a Genesis jelenleg a Bluelink, a Kia Connect és a Genesis Connected szolgáltatásokat üzemelteti.

A vállalatcsoport 2003-ban vezette be az első csatlakoztatott autós szolgáltatásokat Koreában, és azóta a szolgáltatásokat a globális piacra is kiterjesztette. A tengerentúli piacokon a szolgáltatások először 2011 júniusában indultak el az Egyesült Államokban, majd Kínában, Európában, Indiában és legutóbb Szingapúrban is megjelentek, és több mint 50 országban nyújtanak szolgáltatásokat az ügyfelek számára.

 

A hálózatba kapcsolt autós szolgáltatások vezeték nélküli hálózatokat használnak a járműbe épített infokommunikációs rendszerek és okostelefon-alkalmazások lehetővé tételére, amelyek az ügyfelek számára kényelmes hozzáférést biztosítanak járműveikhez. Ezek a szolgáltatások túlmutatnak az alapokon - mint például a valós idejű navigáció, a hangfelismerés és a jármű távvezérlése - és olyan innovatív szolgáltatásokat foglalnak magukban, mint az OTA (over-the-air) frissítések, az autóban történő fizetés és az audio/video streaming. A Hyundai Motor, a Kia és a Genesis jelenleg a Bluelink, a Kia Connect és a Genesis Connected szolgáltatásokat üzemelteti.

A vállalatcsoport 2003-ban vezette be az első csatlakoztatott autós szolgáltatásokat Koreában, és azóta a szolgáltatásokat a globális piacra is kiterjesztette. A tengerentúli piacokon a szolgáltatások először 2011 júniusában indultak el az Egyesült Államokban, majd Kínában, Európában, Indiában és legutóbb Szingapúrban is megjelentek, és több mint 50 országban nyújtanak szolgáltatásokat az ügyfelek számára.

Ő.P.

Cikkünk megírását az InterCars támogatta

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.07.22
Saját gyártmányú humanoid robotokat használ majd a jövő évtől az üzemeiben a Tesla, kezdetben kis....
2024.07.22
Meglepően más arcát mutatta villanyosként a Hyundai Kona, mint hibridként. Szegmense legjobban....
2024.07.22
A holland környezetvédelmi és közlekedési felügyelet ellenőrei lefoglaltak 3500, Kínából importált....
2024.07.22
Csakhamar reagálnak a kínai autógyártók az EU által jóváhagyott 37,6%-os új vámra, de....
2024.07.22
Két autóbusz ütközött össze hétfő délután Miskolcon - közölte a Borsod-Abaúj-Zemplén Vármegyei....
2024.07.22
A világ legnagyobb és legdinamikusabb piacán októberben újabb, korábban sosem látott modellek....
2024.07.22
Mosonszolnok határában történt a baleset – írta az Országos Katasztrófavédelmi Főigazgatóság. ..
2024.07.22
Pénteken ideiglenes menetrend szerint újraindul a Gemenci Állami Erdei Vasút. Pörböly és....
2024.07.22
Az iparág meghatározó szereplője, a RoboSense által fejlesztett, új generációs LiDAR szenzorokat....
2024.07.22
Kalle Rovanperä domináns rajt-cél győzelmet aratott a vb-naptárba első alkalommal bekerült Lett-....