Volkswagen Polo
Az álcázott gyári, illetve álcázatlan kémfotók alapján kijelenthető, hogy az új, hatodik generációs Volkswagen Polo formája csak kismértékben fog megváltozni, pedig vadonatúj modellről, és nem ráncfelvarrásról van szó. Távolról akár Golfnak is lehet majd nézni a kistestvért, mert szélesebb, hosszabb, és alacsonyabb lett, mint a régi, nyolc éve bemutatott Polo. Meglepően meredek szögben emelkedik hátrafelé az övvonal, amitől sportosabb lett a kisautó kiállása.
Abban is hasonlít már a Polo a Golfra, hogy a műszaki alapjait az MQB moduláris építőkészlet adja, mégpedig a kisautók számára kifejlesztett A0-s változat. A nagyobb tengely- és nyomtáv tágasabb utasteret eredményez majd, és várhatóan a csomagtartó befogadóképességén is javítani fognak. Az utastérben olyan extrák jelenhetnek meg, mint a digitális műszerfal, az érintőképernyő, a gesztusvezérlés, vagy az adaptív tempomat. A kapcsolók nagy része, és az első ülések a Golfból lehetnek ismerősek.
A Polo az 1,0 (65,75, 95 és 115 lóerővel) és az 1,5 literes (130 és 150 lóerő) TSI motorokkal, illetve az 1,6-os TDI-vel (80, 95, 110 lóerő) is kapható lesz, az 1,8 literes benzines GTI változatot egy kétliteres motorral hajtott, még potensebb, 200 lóerőnél erősebb GTI váltja majd le. A terepes kiegészítőkkel és emelt futóművel ellátott Cross Polo jövője még bizonytalan, mert a Polo-alapokra ezúttal épül majd egy különálló modell, a T-Cross nevű kis SUV is.