Lexus RC F
Nem sokkal a faceliftes Lexus RC után máris itt az F, azaz a sportváltozat felfrissített változata is. Ahogy az alapmodellnél, itt is egybeolvadtak a fényszórók és egyértelműbbé váltak a vonalak, ám az F sokkal vadabb lökhárítókat kap, bitang légbeömlőkkel, és a limitált Track Edition esetében széles szárnnyal. Keményítettek a futóművön és közvetlenebb kormányzást ígérnek a japánok, ám a legfontosabb talán, hogy megmaradt az 5,0 literes szívó-V8, ami alig változott: mindössze 5 lóerővel lett erősebb, így 472 lóerőt teljesít. Változatlan a nyolcfokozatú automata váltó is, ami mostantól hosszabb fokozat-kiosztást kap, illetve szériaként jár a rajtelektronika és a Michelin Pilot Sport 4S abroncsszett.
Míg az alap F-modell bárki számára elérhető lesz, addig a korábban említett Track Edition csak limitált darabszámban érkezik. Ami igazán különlegessé teszi, hogy a gyári IMSA és Super GT versenycsapatok segítégével hangolták, szénszálas kötényt és szárnyat aggatak rá a jobb leszorítóerő érdekében, míg a szénszálas tetőt a jobb tömeg-elosztás eléréséhez vetik be. Összesen 80 kilóval könnyebb a faceliftes RC F elődjéhez képest. A kipufogórendszer titánium, az akár 19-colos BBS könnyűfém felnik mögött Brembo fékek dolgoznak. A Lexus sportkupé gyártása az év második felében kezdődhet meg.