Volkswagen

A koros dízelek lecserélésének az ösztönzését javasolja a Volkswagen

2018.10.04.

Az idősebb dízelek lecserélésének ösztönzésével támogatja a Volkswagen a német kormány törekvését a városi behajtási tilalom elkerülésére - tájékoztatta csütörtökön közleményben a Porsche Hungaria az MTI-t.

A Volkswagen a járműállomány következetes megújítását tekinti a levegőminőség javításának leggyorsabb és leghatékonyabb módjának.

A Volkswagen-csoport volumenmárkái ennek szellemében becserélési ösztönzőket ajánljanak fel 14 német városban azon ügyfeleiknek, akik az Euro 1-től Euro 5-ig terjedő besorolású dízelmotoros járműveiket egy Volkswagen-csoport által gyártott korszerű járműre cserélnék.

"Egyértelműen kiemeli a német szövetségi kormány tervezete, hogy az elmúlt években a német városok levegője tisztábbá vált. A Volkswagen és más autógyártók eddigi intézkedései - mint például a szoftverfrissítések, valamint a roncsautó-beszámítási kezdeményezések és a csereprogramok - jelentősen hozzájárultak ehhez. A Volkswagen-csoport továbbra is jelentős szerepet kíván vállalni ügyfelei korlátlan személyes mobilitásának biztosításában. Valamint ezáltal a különösen szennyezett levegőjű városokban tervezett behajtási tilalmak elkerülésében" - jelentette ki Herbert Diess, a Volkswagen igazgatótanácsának elnöke.

A Volkswagen-csoport által tervezett ösztönzők átlagos összege az Euro 1 és Euro 4 közötti károsanyag-kibocsátási osztályba tartozó dízelmotoros járművek cseréje esetében 4000 euró, míg az Euro 5 minősítésűek esetén hozzávetőlegesen 5000 euró - az ügyfél által választott modelltől függően. Az ajánlatnak része a régi jármű maradványértékétől függő kompenzáció és egy vonzó finanszírozási konstrukció is. Ezzel a Volkswagen-csoport majdnem egymillió járműtulajdonost kíván elérni a 14 városban.

A Volkswagen egyúttal fenntartásokat fogalmaz meg közleményében az idősebb dízelautóknak a német szövetségi kormány által javasolt utólagos műszaki átalakításával szemben. 

A közlemény kiemeli: minden ilyen utólagos műszaki beavatkozás alapvetően az átalakítást végző szolgáltató saját megoldásain múlik majd. Az utólagosan beszerelt berendezések a Volkswagen szerint mindenképpen megnövelik a jármű üzemanyag-fogyasztását és kényelmi hátrányokkal is járnak. Ahhoz, hogy az utólagosan beszerelt berendezések meggyőzzék hasznosságukról az ügyfeleket még hosszú utat kell megtenniük, hiszen egyelőre nem létezik tömeggyártásra érett megoldás, a készülékek hatósági engedélyezésének az időigényéről nem is beszélve - hívja fel a figyelmet a Volkswagen közleménye.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.04.19
A debreceni autógyárát érintő társasági szerződést kötött a BMW Group a Lufthansa légitársasággal,....
2024.04.19
Koldus vagy királyfi, aki belépett? Örök dilemma ez ékszerüzletben, autókereskedésben,....
2024.04.19
Nagy esemény a MINI háza táján: a tisztán elektromos meghajtású MINI Aceman a 2024-es Pekingi....
2024.04.19
Ha ezt használja, megőrzi autója értékét.   ..
2024.04.19
A CX-60 után a vadonatúj Mazda CX-80 a második modell Európában, amelyet a Mazda nagy platformjára....
2024.04.19
Mostanában a szokásosnál is több szó esik a BMW legutóbbi 5-ös sorozatáról.  ..
2024.04.19
Az új BMW X3 a BMW Group dél-franciaországi, Miramasban működő tesztközpontjában a sorozatgyártás....
2024.04.19
A külső design alapján egy erőteljes és stílusos SUV rajzolódik ki, a frissítést követően a modell....
2024.04.19
Az idei első negyedévben megkötött teljes körű casco-szerződések átlagdíja 206 900 forint volt, 5,9....
2024.04.19
A kvalifikációt az első szakaszt követően negyedórára félbe kellett szakítani, mivel lángra kapott....