Peugeot

Óriási látvány: üveggömbbe zártak egy igazi Peugeot 408-ast!

2022.08.08.

A nagyközönség számára először idén júniusban bemutatott új Peugeot 408 Fastback most a Louvre-Lens múzeumban is kiállításra kerül. A szokatlan kiállítási „vitrin”, amely különleges szögekből is megmutatja az új 408-at, éppen 08.04.-től látható, utalva az új modell számozására.

Nemcsak forog, de forgás közben különböző szögekből mutatja meg az új Peugeot 408-at az az átlátszó üveggömb, amely ugyanolyan szokatlan és váratlan megoldás, mint az oroszlános márka júniusban leleplezett modelljének formaterve. A Fastback karosszéria újító, dinamikus és vonzó formaterve senkit sem hagy hidegen. A párizsi Superbien kreatív stúdió tehetséges művészekből, mérnökökből és technikusokból álló csapata alkotta meg fizikai valójában az OPEn ügynökség által elképzelt tervek alapján ezt a meghökkentő, a gravitáció törvényeivel dacoló koncepciót.

Egy különleges, egyedi installációkra szakosodott szakembergárda építette meg ezt az ékszerdobozt, azaz magát a Gömböt, amely a „Hol van a lent és hol van a fent?” kérdésre ugyanúgy keresi a választ, mint arra, hogy hogyan lehetne akár a feje tetejére állítva vagy oldalra forgatva bemutatni az új Peugeot 408-at. A válasz tehát egy átlátszó üveggömb, mely körbeveszi az autót és képes valamennyi irányból megmutatni azt.

Ez a szokatlan bemutató a Louvre-Lens múzeum különleges kulisszái között valósul meg, így a sportos és letisztult vonalvezetésű új Peugeot 408 egy egyedi műalkotássá avanzsál, amelyet a későbbiekben valószínűleg más helyszíneken is megcsodálhatunk majd.

„Nagyon beleszerettünk az alkotás hirtelen jött ötletébe, mely szemet gyönyörködtető és tökéletesen kiemeli az újdonság értékeit. Az új Peugeot 408 egyedi stílusát már az első bemutató kapcsán nagyra értékelték a beavatottak. Most a szélesebb közönség is megcsodálhatja, ennek a különleges ékszerdoboznak köszönhetően, a Louvre-Lens csodálatos és modern környezetében” – nyilatkozta Linda Jackson a Peugeot márka nemzetközi igazgatója.

„A Peugeot márka folyamatos fejlődésben és mozgásban van, minden területen. Az új Peugeot 408 számára elképzelt üveggömb minden szögből képes megmutatni az új modell vonzerejét. Ez az alkotás így tökéletesen illik a márka új identitásába is.” – tette hozzá Phil York a Peugeot márka kommunikációs és marketing vezetője.

További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2022.10.05
Lezárult a Renault Hungária felvásárlása, melynek során az AutoWallis és a Salvador Caetano csoport....
2022.10.05
Segíts, hogy segíthessünk! Számoljunk! Ezt ajánlja a rendőrség egy olyan videó összeállítással,....
2022.10.05
Noha erősen ránk rúgta az ajtót az ősz, azért ez ne állítson meg minket, hogy a boldog nyári....
2022.10.05
A 2050-re kitűzött klímasemlegességi célok elérésében fontos szerepet játszik a teljes szén-dioxid-....
2022.10.05
Októberben 300 általános iskolás gyermeknek lesz lehetősége megtanulni a motorozás alapjait a....
2022.10.05
A közúti közlekedés biztonságát, folyamatosságát befolyásoló eseményekről időről időre tájékoztatja....
2022.10.05
A helyszínt már meghatározták – írja az automobilwoche.de   ..
2022.10.05
Baleset történt az M1-esen, Győr közelébe riasztották a tűzoltókat - adta hírűl éjfél előtt néhány....
2022.10.04
Megcsinálta a 100 százalékos idényt Bucsi Attila. A M1RA 15 éves autóversenyzője a Swift Cup Europe....
2022.10.04
A vásárlásnál a színre legalább annyira kellene fókuszálni, mint a vezetési élményre vagy az ár-....