Ötven évet töltött föld alatti betonszarkofágban Nebraskában egy 1975-ös Chevy Vega, és jó állapotban vészelte át a félévszázadot.
A hír külön pikantériája, hogy egyiket sem Kínában, hanem Dél-Amerikában. A Chevrolet is felült a kínai export vonatra.
Tisztességesen megöregedett a Lacetti, nem volt könnyű élete, korábban Daewoo embléma is díszítette az orrát. Golf vetélytársnak született, és bár kapott rendes formatervet igazi autótervezőktől, azért egész lényét körüllengte a "legyen minőségi, de maradjon olcsó" elv. Tudjuk, hogy ebből...
Háztartási klímát szereltek be egy kisbuszba, s az ötlet viharos reakciókat váltott ki a közösségi médiában: egyesek dicsérték a találékonyságot, mások komoly kételyeket fogalmaznak meg a telepítés biztonságával és jogszerűségével kapcsolatosan.
A Chevrolet az idei DAYTONA 500 futam előtt bemutatta Blazer EV.R NASCAR prototípusát. A Blazer EV.R példa arra, hogy a Chevrolet továbbra is teszteli, tanulja és kutatja az új technológiákat, amelyek mind a versenyprogramokban,...
Pocsék töréstesztet produkált a kínai „származású” olcsó crossover, a Chevrolet Groove. Olyannyira rossz volt, hogy a Latin NCAP vásárlásra sem ajánlja az autót.
A hárommotoros hajtáslánc 1341 lóerőt képes küldeni az autó kerekeire.
Megvették, hazavitték, majd 42 éven át hagytak érintetlenül porosodni a garázsban egy Corvette C3-ast. Így lett a négy évtizeden át tétlenségre kárhoztatott sportkocsi a világ feltehetően legkisebb futásteljesítményű C3-asa.
A hidegháború idején dúlt a dizájncsata, amerikai, szovjet, német és olasz gyártók harcoltak az autóstílus frontján.
Erősen szubjektív témakör következik, ugyanakkor annyi gyönyörű versenyautó épült a 2023-as versenyszezonra, hogy érdemes kiemelni közülük néhányat.