2023.08.07.

Némelyik a parkolást könnyítette, némelyikkel versenyeztek, íme néhány különleges pótkerékmegoldás.

2021.01.04.

Az European Rubber Journal (ERJ) által odaítélt ,,Journey to Automation” díj zsűrije a Continental-t nevezte ki a díj hat kategóriájának összesített győzteseként és a gumiabroncs-technológiai díj nyerteseként. Az Egyesült Királyság szakfolyóirata kitüntette a Conti C.A.R.E. gumiabroncs...

2021.01.03.

Túl lapos gumikkal nem csak kimerítő, de kevésbé biztonságos a biciklizés, ráadásul könnyebben kaphatsz defektet is. 

2018.06.25.

Nem csak a versenyautók, még a családi kocsik „beállításánál” is sokat számíthat néhány tized: az ORFK-OBB, a Magyar Autóklub és a Continental Hungaria látványos bemutatón...

2018.06.14.

A megfelelő keménységűre pumpált abroncsok élettartama hosszabb, tapadásuk biztosabb, általuk az autó úttartása jobb, a fogyasztása pedig kisebb. Ráadásul a legjobb defekt megelőzési módszer, ha rendszeresen ellenőrizzük a nyomást, és ha már ott vagyunk, átnézzük, van-e rajtuk apróbb sérülés....

2018.01.08.

A 2014. november után forgalomba helyezett járművek mindegyike rendelkezik keréknyomás-szenzorokkal Európában. A TPMS vagy RDKS rövidítésekkel illetett rendszer a téli/nyári kerékcsere illetve a gyorsan változó időjárás miatt megtréfálhatja az autósokat. Sokan nem is tudják, de a probléma...

2017.04.24.

2014. november 1. óta minden új, az Európai Unió területén forgalomba helyezett személygépjárműnek kötelező tartozéka a keréknyomás-felügyelő rendszer. A törvények adta kötelezettséget a gyártók eltérő módon építették be járműveikbe. Ezeket vesézzük ki következő...

2014.08.09.

A Continental abroncsnyomás-ellenőrző rendszere segíthet a fuvarozóknak a költségcsökkentésben, valamint a biztonságosabb és gazdaságosabb üzemeltetésben. A fuvarozásban részt vevő járművek 12 százaléka alacsony abroncsnyomással közlekedik.

2014.03.06.

Kedden új témát indítottunk útjára: a gépjármű üzemben tartók felelősségéről kezdtünk beszélni. Ma részletekbe bocsátkozunk és megnézzük mit, mikor és kinek kell felelősséggel elvégezni a jármű körül.

2014.02.21.

A keréknek kell olyannak lennie, mely levegővesztés után is képes viselni a defektes kerékre jutó terhelést, és vele korlátozott sebességgel és távolságon belül, leszerelés nélkül lehessen haladni.

Oldalak

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.25
A kontinens legnevesebb egyetemeit megelőzve ismét az első helyen végzett a győri Széchenyi István....
2024.05.25
A görög autópiacon októberben a Suzuki Vitara volt a legkeresettebb autó, az esztergomi szabadidő-....
2024.05.25
Az AUDI HUNGARIA Zrt. a magyarországi vállalatok számára elérhető társasági adóból (TAO) történő....
2024.05.25
Szomorú látvány minden árpalé-rajongó számára: Geinbergben (Felső-Ausztria) egy kamion elvesztette....
2024.05.25
Volt egy légitársaság, amely 2003-ban egyszeri járatot indított, nagyon egyedi élményt kínált az....
2024.05.24
A prémium autókat nehéz gyorsan megérteni, miért olyan drágák, mitől lenne ez más, mint a többi?....
2024.05.24
Charles Leclerc, a Ferrari hazai környezetben szereplő versenyzője érte el a legjobb köridőt a....
2024.05.24
Hol máshol, mint a Nordschleifén, a sportautók, pláne a Porschék legmérvadóbb játszóterén. ..
2024.05.24
Három európai digitális képzőművészt kért fel a Lexus, hogy teremtsen különleges világot a Lexus....
2024.05.24
2020 júniusában Birgit Lauda úgynevezett kötelesrész pert indított a meghalt férje által alapított....