A Huawei Aito M8 modellje lett Kína legbiztonságosabb autója.
Az előzetes információkra rácáfolva a Maybach kínai riválisaként bemutatott Maextro S800 modellhez kétszer olcsóbban lehet hozzájutni a kínai piacon, mint a nagy német „példaképhez”.
A Huawei vezette autós szövetség bemutatta a Maybach kínai riválisaként elkönyvelt, heteken belül piacra kerülő ultra-luxus szedán belsejéről készült első képeket, amelyekből már jobban meg lehet ítélni, hogy a kínai luxus valóban pariban van-e már az európaival.
Szintet léphet a kínai elektromosautó-ipar a SAIC kínai állami autógyártó és a Huawei technológiai óriás tervezett fejlesztési együttműködésével, amelyet a SAIC jelentett be pénteken.
Nagyon valószínű, hogy bestsellere lesz a kínai piacon a Huawei és a Chery koprodukciójában készült Luxeed R7. Sőt, már most az, néhány hónappal a megjelenése után!
Ki emlékszik már arra, hogy a McLarent meg akarta venni az Apple, pedig voltak ennél színesebb ötletek is.
Huawei operációs rendszerrel és technológiai háttérrel, de Chery futhat be nagyon hamar a Luxeed EH3 villanyautó.
Az IT-óriás Huawei a Seres-szel együttműködve létrehozta az AITO nevű független autóipari márkát – írja a carsweek.ru orosz autós portál.
A kínai Huawei az utóbbi években egyre inkább terjeszkedik, a hírek szerint úgy tűnik, következő terepük az autóipar lehet.
A kínai tech-óriás elsőként kínál 5G kompatibilis modult autók számára, ami már az év második felétől elérhető lesz. Az USA mégis szkeptikus. Vajon miért?
