De az első évben még csak a másodosztályt jelentő WRC2 kategóriában indulnak az Ypsilon Rally2 HF Integraléval.
A belépőszintű versenyváltozat után befutott a Rally2-es Lancia Ypsilon is. Talán már a jövőévi csúcskategóriára készülnek vele.
A Chrysler hisz abban, hogy van jövője az elegáns szedánoknak, ezért 2029-re szeretnék visszahozni a 300-as modellt.
Az új Ypsilon HF modellek mellé az Integrale vonal is visszatér.
Az olasz kisautó elektromos csúcsverziója egyetlen villanymotorral 280 lóerőt produkál, de aki csak a sportos külsőt szeretné, annak is van egy ajánlata a Lanciának.
Így kell visszahozni a köztudatba egy márkát, aminek a neve egykor összefolyt az autósport világával. Éles rali gyorsaságikon debütált a Lancia Ypsilon Rally4 HF.
Vannak fétistárgyak, melyek láttán erősebben ver az autóbuzik szíve, ilyen a Bilstein gátló, a Recaro, vagy Sparco ülés, az ATS vagy BBS felni, a Brembo fék és persze a Nardi kormány.
A Melfiben található gyár, ahol a Lancia új modellje is készül majd, 62 százalékos visszaeséssel termelt az idei év első három negyedében, mint tavaly, mégis öt új modellt terveznek gyártani a következő években.
Üstökösként hódítottak, majd zuhantak a mélybe, de lehet, hogy főnixként támadnak fel.
Megkongatta a vészharangokat Carlos Tavares, miután brutálisan zuhantak a Stellantis bevételei az első hat hónapban.
