Az új, világszerte mindössze hatvanhárom példányban elérhető limitált széria az 1963-ban sorozatgyártású modellen először feltűnt legendás Quadrifoglio embléma előtt tiszteleg.
Kísérleteztek nyugati és keleti modellekkel, végül a Renault nyert, aztán jöttek a többiek is.
A Giulia és a Stelvio sorozat továbbra is megmarad.
Maserati MCPURA és Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio állt szolgálatba Olaszországban: a sürgős műtétekhez vért, a transzplantációs beavatkozásokhoz szerveket szállítanak majd ezekkel a kocsikkal.
Neked is feltűnt, hogy mennyire bent ültek a Tonale kerekei a kasznihoz képest? Na, ezt most orvosolta az Alfa Romeo.
Hidrogén tankolás a sivatagban, párbaj az arénában raliautó és Formula E között.
A fejes szerint az Alfa számít az egyetlen prémium márkának a Stellantisnál.
Talán erre a kérdésre várja a választ mindenki a legjobban, amikor az Alfa Romeo kínálatának legkisebb crossoveréről van szó.
1,2 milliárd forintot ér, olykor még közúton és versenypályán is megfuttatják, ráadásul akkor is verhetetlen, ha egy villa kertjében parkol.
Az Alfa Romeo vezetője, Santo Ficli megerősítette, hogy a következő Quadrifoglio modellek belső égésű motorral lesznek felszerelve.
