Bár nem hangzik hihetőnek, de létezett valaha Lada kabrió kivitelben. Natasának hívták - angol átírásban Natasha -, és ami bizonyosan elmondható róla, hogy soha többé nem kel életre.
Most már kőbe van vésve és elkerülhetetlen, hogy megkezdődik a hányattatott sorsú új AvtoVAZ-termék, a Lada Iskra sorozatgyártása.
Könnyen megtörténhet, hogy Lada Tigris néven kerül piacra az AvtoVAZ valamelyik jövőbeni modellje.
Teljes homály övezi a legpatinásabb és a legfiatalabb orosz autómárka kapcsolatát, és a minapi hivatalos magyarázat sem oldotta fel semennyire a rejtélyt.
Siralmas helyzetben van az AvtoVAZ, csak halmozza az adósságot és termeli a veszteséget, és csődbe is menne, ha nem kapna több segítséget a kormánytól. De a Kreml nem hagyná veszni a legnagyobb oroszországi autógyártót, mert ezzel teljesen kiszolgáltatná az orosz autópiacot a kínai járműiparnak...
A legnagyobb orosz autógyártó ebbéli – egyelőre távlati – terveiről a vállalat értéktesítésért és marketingért felelős alelnöke, Dmitrij Kosztromin számolt be az orosz sajtónak.
Az AvtoVAZ tapintható nehézségekkel küzd a minap bemutatott Lada Iskra sorozatgyártás előtti prototípusainak tesztelésével.
Plágiumvádat fogalmazott meg az AvtoVaz ellen egy tekintélyes finn autós szaklap, azt állítva, hogy a minap bemutatott Lada Iskrát a Renault-tól szerzett tervek és műszaki rajzok alapján fejlesztette az orosz autógyár.
A legnagyobb orosz autókonszern, az AvtoVAZ „egyszerűsített” kivitelben kezdte forgalmazni márkakereskedéseiben a zászlóshajójának elkönyvelt járművet. Pont az hiányzik a piacra dobott Lada Vestákból, ami a talán legnagyobb biztonságot nyújtja a benne ülőknek: a légzsák.
Nem kizárt, hogy a Lada X-Cross 5 megszűnik létezni, még mielőtt piacra dobják, legalábbis orosz autópiaci szakértők szerint fennáll ennek a komoly veszélye, mégpedig amiatt, hogy az Avtovaz felkerült az amerikai és európai uniós szankciós listára.