Wolfsburg
A Volkswagen csatlakozott más cégekhez, amelyek le akarják zárni a hirdetéseket a Twitteren, miután Elon Musk technológiai milliárdos vette át a céget. Wolfsburg indoklásként az Egyesült Államokra hivatkozik, amely az ilyen tartalmak elhelyezésére vonatkozó irányelvek felülvizsgálatára szólított fel.
A Volkswagen Twitter oldala.
A VW csoport azt ajánlotta márkáinak, hogy szüneteltessék fizetett tevékenységeiket a platformon további értesítésig". Ez nem jelenti véglegesen a reklámozás befejezését: "Szorosan figyelemmel kísérjük a helyzetet, és a dolgok alakulásától függően döntünk a további lépésekről." - közölték Wolfsburgban.
Nemrég nagy feltűnést keltett, amikor Musk Twitter-belépési terveiről, valamint a jövőbeni irányokról és az alkalmazottakkal való foglalkozásról alkotott elképzeléseiről beszélt. A Tesla és a SpaceX főnöke a múlt héten befejezte a közösségi hálózat megvásárlását mintegy 44 milliárd dollárért.
További autós tartalmakért kövess minket Facebookon is!