elismerés

Hipnózis díjat nyert a HUMDA közlekedésbiztonsági kampánya

2023.06.05.

Egy arany és egy ezüst díjat is nyert az egyik legrégebbi és legrangosabb magyarországi kreatív reklámversenyen, a Hipnózis megmérettetésen a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. „Nem vagy egyedül az utakon” közlekedésbiztonsági kampánya. Ez az egyetlen olyan hazai szakmai verseny, amelynek zsűrizésében külföldi kreatívigazgatók is részt vesznek.

Társadalmi célú reklámfilm kategóriában a legjobb, arany díjat kapta a HUMDA tavaly őszi egyedülálló szemléletformáló kampánya, amelyet a balesetek számának radikális csökkentése érdekében indított az Ügynökség. Craft kategóriában pedig ezüst díjat kaptak a HUMDA reklámfilmjei, itt a kiemelkedő rendezői, operatőri, vágói, art direkciós teljesítményt ismerte el főzsűri, melynek elnöke Mark Tungate, az Epica Awards igazgatója volt. Az idei verseny shortlistje 209 pályázatból alakult ki.

Fotó: HUMDA

A „Nem vagy egyedül az utakon” mottóval indított egy hónapos közlekedésbiztonsági kampányban négy olyan reklámfilm volt látható a legnépszerűbb honlapokon és közösségi médiafelületeken, amelyeket a hazai közlekedésbiztonsági helyzet és a közlekedési kultúra javítása miatt készített a HUMDA. Olyan mindennapi helyzetekre hívták fel a figyelmet a reklámfilmek, mint a vasúti átjárónál történő közlekedés, az autóvezetés közbeni figyelem, a megkülönböztető jelzést használó jármű azonnali elengedése és a mikromobilitási eszközök helyes használata.

– A HUMDA kiemelt feladata a közlekedésbiztonság javítása, számos látványos aktivitásunk van ezen a területen. Most is zajlanak a motoros vezetéstechnikai tréningjeink, amelyeken több száz motoros vesz részt.. Képzési területen az autósokra és a gyerekekre is gondolunk, de a legtöbb közlekedőt a magas szakmai színvonalon elkészülő és a célcsoporthoz hatékonyan eljuttatott kampányainkkal érünk el – emelte ki Weingartner Balázs, a HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. elnök-vezérigazgatója.

– A HUMDA Kommunikációs Irodája és a Lounge Group által közösen készített kampány áprilisban már a dallasi Hermes Creative Awards-on is két platina díjat kapott. Örülünk neki, hogy a nemzetközi szakmai elismerés után hazai díjakat is nyertünk. Már tervezzük a következő kampányainkat, amelyek remélhetőleg hasonlóan sikeresek lesznek. A munka igazi eredménye azonban az, ha egyre többen figyelünk oda egymásra a közutakon és közösen tesszük egyre biztonságosabbá a hétköznapi közlekedést – mondta Lázár László, a HUMDA kommunikációs vezetője.

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.07.25
Az új szolgáltatás mindent visz: közvetlenül a 90-es évekből származik. ..
2024.07.25
A MÁV-Volán-csoport egy svéd lízingcégtől bérel dízelmozdonyokat, az első német Henschel....
2024.07.25
Két nehéz éven van túl a hajózás és a vitorlás élet a Fertő tavon. A hónapokig tartó, heves....
2024.07.25
A Joby Aviation hatrotoros, tüzelőanyag-cellás légi járműve egy hónappal ezelőtt több mint 800....
2024.07.25
Kamion és kisteherautó karambolozott az M7-es autópályán Balatonszárszó közelében, ezért egy....
2024.07.25
A Balatoni Hajózási Zrt. (Bahart) négy új hajója alig néhány hónappal a forgalomba állítása után....
2024.07.25
„Háromdimenziós emberszimuláció”: a BMW Group regensburgi gyára már évekkel a NEUE KLASSE....
2024.07.25
Megszoktuk, hogy az autók, motorok rendre feszegetik a sebességi határokat. Az extrém....
2024.07.25
Szintet léptek a Toyota autonóm mobilitási fejlesztései: a vállalat technológiai kutatási....
2024.07.25
Belgiumban az autósok évente 40 órát és 51 percet töltenek forgalmi dugókban, ami azt jelenti, hogy....