Üzemanyagcellás technológia

Hyundai és Audi együttműködés az üzemanyagcellák terén

2018.08.12.

A Hyundai és az Audi bejelentette, egyesítik erőiket az üzemanyagcellás technológia terén. Ebbe beletartozik bizonyos szabadalmak átengedése a fejlesztés felgyorsítása és a tömegtermelés előbbre hozása érdekében.

Az Audi és a Hyundai az élen járnak az üzemanyagcellás technológia fejlesztésében. A német vállalat szerint a közös munka eredményeként olyan összetevőkben és alkatrészekben érhetnek el előrelépést, amelyek nem jelentenek konkurenciát egymásra nézve. Együttes érdekük a nagyobb volumenű sorozatgyártás a jövő meghajtási módjában.

„Az üzemanyagcellás meghajtás a legszisztematikusabb formája az elektromos közlekedésnek, így tökéletesen illeszkedik termékportfóliónkba emisszió mentes, prémium jövőbeli mobilitási megoldásként” – mondta Peter Mertens, az Audi fejlesztési vezetője. A Hyundai-os Euisun Chung vezető beosztású munkatárs megjegyezte, biztosak benne, hogy együttműködésük az Audival gyümölcsöző eredményt hoz a technológia népszerűsítésében a globális társadalomra nézve.

Prémium szabadidő-autók üzemanyagcellával

A Volkswagen Csoporton belül az Audi felel az innováció ezen területéért. A márka jelenleg a hatodik generációs üzemanyagcellán dolgozik, ennek központja Neckarsulmban található. A tervek szerint a következő évtizedben lép színre egy kis sorozatban gyártott, sportos SUV ilyen technológiával a lemezei alatt, kombinálva a kényelmet és a nagy hatótávot is. A Hyundai már 2013 óta kínál üzemanyagcellás ix35-öt a német piacon, a következő modell, a Nexo a jövő évben érkezik. A koreaiak szintén szeretnének szélesebb piacra fókuszálni.

Forrás: 
www.springerprofessional.de

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.07
Elgázolt egy embert a vonat a Békés vármegyei Tótkomlóson egy átjáróban  - közölte a Mávinform a....
2024.05.06
A Stellantis akoljában nem sok egyéniség születik, az Opel Corsa picit mégis más, mint a többi....
2024.05.06
Megérkezett a tavaly év végén beharangozott, megújult Lexus UX hibrid: a minden részletében....
2024.05.06
Amíg nálunk egyelőre nem jelentették be a Mazda6 utódját, addig a hatalmas piacnak számító Kínában....
2024.05.06
A Széchenyi Egyetemi Csoporthoz tartozó HUMDA Magyar Mobilitás-fejlesztési Ügynökség Zrt. Zöld....
2024.05.06
Baleset miatt jelentős torlódás alakult ki az M3-as autópályán a Budapest felé vezető oldalon, a....
2024.05.06
Soha vissza nem térő alkalom, hogy befotózhattam a Toyota Gazoo Racing gyári tréningautójába,....
2024.05.06
Olvasóink jelzése szerint a motorosok hosszú kilométereken keresztül menekültek a rendőrök elől,....
2024.05.06
2024 jól indult a gépjárműpiac számára, az első négy hónapban körülbelül 7.000 darabbal több....
2024.05.06
Hatalmas magyar siker Mugelloban, a Ferrari Challenge Europe Trofeo Pirelli 2024-es szezonjának....