Számos elemzés szerint a kínai elektromos autókat gyártó márkák legalább 20 százalékkal olcsóbban gyártanak le egy autót, mint a Tesla, pedig utóbbi jelentős előnyben van a hagyományos gyártókkal szemben.
A General Motors mindenkit meglepett a múlt héten azzal a bejelentéssel, hogy 2025-től nem lesz elérhető az Apple CarPlay az elektromos járműveiken. A gyártók évek óta úgy tekintettek a CarPlay és az Android Auto csatlakoztathatóságára az autókban, mint valamire, amivel nem kell foglalkozni. Ez...
Az autó előfizetéses modellek az elmúlt években egyre népszerűbbek a hagyományos autótulajdonlás alternatívájaként. Az autó-előfizetések mögött az a gondolat áll, hogy ahelyett, hogy vásárolna egy autót, havi díjat kell fizetnie, hogy hozzáférjen egy autóhoz vagy egy autóflottához.
Nem látni egyelőre a szintetikus üzemanyagok szerepét a jövő közlekedésében: lehetne a legfőbb megoldás, vagy út egy jelentős vásárlói réteg felé.
Az európai autópiac bizonyos szempontból egy nagy halmaz, hasonló piacokkal. Viszont ha közelebbről megnézzük, hatalmas különbségeket láthatunk mind árakban, mind az autók jellemzőiben.
Néhány hete az Egyesült Királyság illetékes hatósága új szabályozást vezetett be, ami elsősorban a Carwow nevű, Youtube csatornaként indult, de mára leginkább a vásárlók számára a legjobb ajánlatokat összegyűjtő szolgáltatásáról ismert.
Bár már rövidültek a szállítási idők Magyarországon, még mindig hosszabbak, mint azt korábban megszokhatutk. De miért kell nekünk egy kicsivel mindig többet várnunk, mint a nyugatiaknak?
Bár egyelőre nem látni túl sok kínai autót a magyar utakon, ez rövid időn belül megváltozhat és jó eséllyel egyre több egyelőre "ismeretlen" márka modellje jön majd szembe velünk a magyar utakon.
Az e-mobilitás, az autonóm vezetés, a szoftverek és a szolgáltatások fő területei alkotják majd az autóipar jövőjét – ez biztosnak tűnik. De mikor keresnek vele pénzt a szolgáltatók?
A kínai gyártók érkezése Európába töretlen és egyelőre semmi sem állíthatja meg őket.