„Hatalmas öröm volt a legkisebbekkel ünnepelni, akiknek generációk óta talán a legtöbb felhőtlen percet okozza a matchboxozás. A csillogó szemeik láttán csak hasonlóan izgalmas, színes és sok vidámságot szerző következő 70 évet kívánhatunk a Matchbox-nak, hogy a fenntarthatóság jegyében még...
Magyarország különösen szorgalmas, szenvedélyes és okos emberek otthona – írja LinkedIn közösségi oldalán Alfons Dintner, a győri Audi Hungaria Zrt. igazgatóságának elnöke, majd így folytatja:
„A Győrben töltött éveim alatt szerzett tapasztalataimból tudom, hogy mennyire elkötelezett és szenvedélyes a győri csapat, ennek is köszönhető, hogy kiváló helyzetben vághatnak neki a jubileumi évnek: rendkívül rugalmas járműgyárként, a CO₂-semleges gyártás úttörőjeként, elektromos modelljeink...
Jelzésértékűnek is tekinthető, hogy a Toyota abban az évben érkezett el a csúcsra Magyarországon, amikor az iparág és a piac az elmúlt másfél évtized legnagyobb kihívásaival kellett, hogy szembenézzen, a chip- és félvezetőhiány miatti szállítási nehézségektől az árfolyam volatilitásán át a...
A pénz soha nem volt hajtóerő számomra. Mindig a motiváló dolgok alján volt. Számomra a hajtóerő mindig is a szabadság, a függetlenség és a projektjeim élvezete volt. Az öröm az alapvető követelménye mindennek, amit csinálsz.
„A fenntartható, helyi károsanyag-kibocsátás nélkül működő mobil munkagépek irányába mutató trend jó növekedési lehetőséget jelent számunkra. 2030-ra a haszongépjárművek mintegy 30 százaléka elektromos lesz – közös piaci jelenlétünkkel további, mintegy 1,5 milliárd eurós piaci volument célzunk...
Én tudtam azt, hogy a magyarok mire képesek. A magyarországi svábokon keresztül megvolt a tapasztalatom, hogy a magyarok dolgosak és jó ötleteket tudnak találni.
"Kassel nagy szakértelemmel és bátorsággal uralta az eddigi átalakulást – és ezen az alapon a Volkswagen jövő elektromos motorközpontjává válik".
A korom nélkülözhetetlen anyag a termelésünkben és eddig több mint egyharmada Oroszországból érkezett. Az orosz szállítások meghiúsulnak, és az európai kapacitások nem elegendőek a kereslet kielégítésére."
Az európai és így a magyar autópiacot a bizonytalanság és a tervezhetetlenség jellemzi még 2022-ben, a beszállítói alkatrészhiány továbbra is sújtani fogja az ágazatot, amely várhatóan 2023-ra stabilizálódik.