A BMW X3 kényelmét, sokoldalúságát és tágas helykínálatát füst és más károsanyagok nélkül adja az új BMW iX3. Az, hogy Kínából érkezik, mit sem von le a használati értékéből, sőt még az ára is versenyképes.
Nem is akárhová, hanem a középkategória felső harmadába, tehát a Passat, Insignia, vagy éppen a Mondeo mellé pozícionálta magát az 508, ami a 407-est váltotta, és mivel akkoriban nem volt nagy limuzinja a márkának, így a 607-es által hagyott űrt is neki kellett betöltenie. Egy biztos, az azóta...
Miután megtapasztaltam a BMW M240i ördögi erejét és tökéletes stabilitását, kipróbáltam a kettes kupé másik végletét, a hátsókerékhajtású, szupertakarékos BMW 220d Coupét. Szerencsére vezetési élmény maradt benne jócskán.
Nagyon gyerekcipőben jár még a Cupra márka, így nem meglepő, hogy egyelőre kérdések övezik a modelljeiket, pláne, ha azok zöldrendszámosak.
Ha van villanyautó, ami után folyik a nyálam, az jelenleg egy BMW: az i4 izmos, M változata. Képességei azonban túltesznek az én képességeimen, így tartós kapcsolat nem alakulhatna ki köztünk, egy...
Kevés autó van, ami kategóriájában kétségtelenül a csúcs. Ilyen a Mercedes-Benz S-osztály a nagy limuzinok között, a Volkswagen Golf a csapotthátú kategóriában, és a Volkswagen Multivan a kisbuszok között.
Van az úgy, hogy egy fejlesztés nagyon mellé talál, és az új Octavia RS hanggenerátora pont egy olyan feature, amit jobb lett volna kihagyni inkább.
Kár, hogy ilyen sokára érkezett meg a Lexus első villanyautója. Tíz évvel ezelőtt a legjobb lett volna, ma inkább csak egy a sok drága prémium autó között. Kényelmes, jó vezetni, de messze nem jutunk vele.
Váratlanul izgalmas színben, nagy felniken járt nálam a Volkswagen Polo, hogy emlékeztessen: még mindig a szegmens egyik legfinomabb autója.
A legkisebb európai Toyota hízókúrája pofás, trendi, izgalmas kisautót eredményezett. Technikát azonban nem tesznek alá, az Aygo X kinézetén kívül mindenben hagyományos, konzervatív. Aranyos, de hátul szűk és az ára sem a régi.