Komoly gond az egyre terjedelmesebb roncsflotta, melynek feldolgozása itthon évente negyedmillió gépjárművet jelent.
A Mercedes a Heron Prestonnal állt össze, hogy elkészülhessen a különleges ruhakollekció.
A japán piacon olyan passzív biztonsági védőeszköz lesz elérhető, amely csökkenti az autók által okozott sérüléseket kerékpárosokkal vagy gyalogosokkal történő ütközés során – írja az Auto.it olasz autós szakportál.
„Tízpluszos” felső-középkategóriás realitás, Ilyen a valóságban egy 13 éves Mondeo.
Könnyű a szabályokat betartani a nagyfiúknak, akik olcsó autókat adnak el. De nem könnyű ugyanez a kisfiúknak, akik drága autókkal lépnének piacra.
Az új középső első légzsák szériatartozékként jelenik meg elsőként a kategóriában. A megoldás legfőbb előnye, hogy jelentősen csökkenti a fej- és a mellkassérülés kockázatát oldalirányú ütközés esetén.
Ritkán hallani olyan hírt, hogy 20 évvel ezelőtt gyártott autókat hív vissza egy autógyár, de a BMW régi hármasáról sem feledkezik meg, és arra kéri az érintett tulajokat, hogy azonnal álljanak le autóikkal.
A koreai autógyártó több ütközésre felkészített légzsákrendszert fejlesztett. Az utasok védelme így egy másodlagos ütközésnél is megoldott.
A túrabálnák legendájaként aposztrofált japán cirkáló az első csavartól az utolsóig megújult a 2018-as modellévre. A teljes metamorfózis elsődleges célja természetesen a piacvezető pozíció megtartása volt, egyúttal egy új kor kezdetét is demonstrálja a világ legnépszerűbb túragépe.