Az amerikai Nemzeti Közúti Forgalom Biztonsági Tanácsa egy olyan légzsákkal kapcsolatos ügyet vizsgál, amely ha valóban problémásnak bizonyul, tucatnyi autómárkánál rendelhetnek el visszahívást és amely a második legnagyobb légzsákkal kapcsolatos ügy lehet a Takata után.
Hogyan működik? Kell-e ez nekünk? Itt mindenre választ talál.
Mérföldkövek és kisebb találmányok, melyekről örök kérdés, hogy melyik volt az első és kinek az alkotása?
111 éve próbálkoznak a gyalogossérülések enyhítésével, mostanság pedig pedig megelőzésével, de ez még nem elég, az autógyártók folyamatosan fejlesztik a biztonsági eszközöket.
Komoly gond az egyre terjedelmesebb roncsflotta, melynek feldolgozása itthon évente negyedmillió gépjárművet jelent.
A Mercedes a Heron Prestonnal állt össze, hogy elkészülhessen a különleges ruhakollekció.
A japán piacon olyan passzív biztonsági védőeszköz lesz elérhető, amely csökkenti az autók által okozott sérüléseket kerékpárosokkal vagy gyalogosokkal történő ütközés során – írja az Auto.it olasz autós szakportál.
„Tízpluszos” felső-középkategóriás realitás, Ilyen a valóságban egy 13 éves Mondeo.