Az autóscégeket birtokló milliárdos másik márkájára váltanak a svédek a TCR World Touron.
A gyártók globális bevételei 69 százalékkal csökkentek 2024-hez képest, hába dtak el 37,6 millió autót.
A Volvót és a Lotust is birtokló kínai autógyártó adózott eredménye 9,29 milliárd jüan (1,29 milliárd dollár) lett az idei első fél évben, ami 14 százalékos csökkenés éves összevetésben.
Bár rengeteg hírlap írt a hetheli gyár teljes bezárásáról, a Lotus tagadta, hogy ilyesmit terveznének.
Bizonytalan vevők és gyártók jellemzik az autópiacot.
A brit székhelyű, de kínai kézben lévő autómárka egy 'Hyper Hybrid' névre hallgató technológián dolgozik.
Az amerikai cég szerint a kínaiak már több tekintetben is előrébb járnak, mint ők.
Megkerülné a 19%-os extra vámot a Geely és európai lokáció után néznek a villanyautó gyártáshoz.
Francia-kínai koprodukcióban, a Renault és Geely partneréségének köszönhetően újra életre kelt Grand Koleos szabadidőautó, de Ázsiában éledt újá, Európa nem is szagol belőle
Short Blade nevet kapott a Geely kisebb, ám sokkal nagyobb energiasűrűségű LFP akkumulátora, aminek elképesztő adatokat ígérnek.