Már több mint 650 mikromobilitási pont van Budapesten, és vidéken is terjednek. Tóbiás és Balambér közlekedési kalandjában bemutatjuk, hogyan működnek.
Bringa- és rollermegosztó szolgáltatókat tesztelt a Tudatos Vásárlók Egyesülete.
Van, hogy a praktikum fontosabb, mint a szépség. Így van ez a 21-dik század Honda Motocompojánál is, ami furcsán néz ki, de egész ügyes.
A hónap végére Párizs lesz az első európai főváros, ahol betiltják ezen járművek használatát.
Pár év alatt megduplázódott az e-rollerek száma az országban, de ennél a közlekedési eszköznél is nagyon fontos a biztonság.
Napjainkban az utakon 80-100 ezer roller közlekedik, ebből mintegy 25 ezer bérelhető vagy közösségi roller, a többi magántulajdonban van a Jövő Mobilitása Szövetség (JMSZ) adatai szerint.
Akár 80 kilométert is gurulhatunk egy töltéssel a hazai piacon nemrég megjelent e-rollerrel. Az OKAI legújabb szériájával nem csupán látványos az utazás, de a pulzáló neonfénnyel felszerelt rollerrel biztonságosabb is a közlekedés. Az okos alkalmazás pedig számos hasznos funkciót rejt....
Budapest három belső kerületében - Terézváros, Erzsébetváros és Józseféváros - indította el szolgáltatásait a Whoosh elektromosroller-megosztó 750 járművel - tudatta a társaság az MTI-vel.
Felelőtlen száguldozás a városban.
Tóbiás és Balambér közlekedési kalandjában az elektromos rollerek környezeti hatásait mutatjuk be.