Ha egyetlen újautót kellene édesapámnak ajánlanom, a teszthét után valószínűleg egy szívómotoros i30-at mondanék neki, ami egy életre született.
Tanulságos volt a frissített Hyundai Tucsonnal töltött második teszt hétvége. Egy közepesen jól felszerelt, kis felnis, de full hibrid hajtáslánccal szerelt Tucson lehet ma a tökéletes kombináció.
Méreteit és tömegét meghazudtolóan dinamikus a legnagyobb Mini modell legerősebb változata. Ahogy egy csúcsmodelltől várnánk a kínálat tetején, az SE ALL4 tényleg a legkomolyabb Mini modell valaha.
Emlékszünk még arra a kifejezésre, hogy hot hatch? A Mini nem felejti, hogy honnan jött, és az utolsók között kínál sportos ferdehátút az európai piacon.
Van mérvadó különbség a Kínában és az Angliában gyártott Mini között? Az ijesztő válasz az, hogy nem igazán.
Látszólag se árban, se tudásban nem mutat kimagaslót kategóriájában a Jeep Avenger. Akkor hogy lett 2023 Európa Év Autója? Erre keressük a választ!
Kombiként még dögösebb, M60-ként undorítóan erős is, mégis hordoz magával egy erős ellentmondást a BMW i5 M60.
Lassan tíz éves az Alfa Romeo Giulia, korunk egyik, ha nem a legszebb szedánja, és nem hajlandó egy percet sem öregedni.
Ha már Fiat 500, akkor legyen kabrió, de vajon legyen elektromos is?
Meglepően más arcát mutatta villanyosként a Hyundai Kona, mint hibridként. Szegmense legjobban összerakott vételének tűnik a dél-koreaiak tisztán elektromos városi crossovere.