Opel

Az Opel folytatja exportoffenzíváját és a márka visszatér Japánba

2020.02.27.

A Japánba visszatéréssel egy fontos piacon folytatja exportoffenzíváját az Opel. Jövő évtől, kezdetnek, három modellel indul a villámos márka: a bestseller Corsa mellett, amely Japánban más néven futhat, kapható lesz a multifunkciós, magas tetejű Combo Life kombi és a sikeres kompakt SUV, a Grandland X., amelyeket később további modellek követnek majd.

„A japán autópiac a világ egyik legnagyobbja. Az Opelnek ott, német gyártóként, nagyon jó a híre. Visszatérésünk az országba nagyon fontos lépés nyereséges exportunk jelentős növelése felé – amit megígértünk a PACE!-tervben. Globális lesz az Opel, és itt van erre az újabb bizonyíték!“, mondta az Opel elnök-vezérigazgatója, Michael Lohscheller.

Az Opel Japánban a PSA csoport országos értékesítési szervezetének része lesz, így hasznosíthatja a meglevő infrastruktúrát és a felhalmozódott tapasztalatokat. Ez jelentősen megkönnyíti a feladatot.

A PSA csoport eddig a Peugeot, a Citroën és a DS Automobiles márkákkal van jelen Japánban, ahol 2019-ben több, mint 15.600 járművet adott el. Az Opel bevezetése segít a PSA csoportnak bővíteni szigetországi kínálatát, illetve új ügyfeleket megnyerni. A japán vevők profitálhatnak az Opel villamosítási stratégiájából: választhatnak egy-egy autó belsőégésű motoros vagy elektromos hajtású változata közül. A Corsa1 kapható lesz tisztán elektromos kivitelben, a Grandland X pedig konnektoros hibridként. 

A következő hónapokban az Opel kiépíti kereskedőhálózatát az ország metropoliszaiban, majd fokozatosan egyre jobban bővítik a kört, hogy 2023-ra lefedjék a piac több mint 80 százalékát. A lépésről lépésre fejlődés Japánban is a nyereséges növekedésre és a vevők elégedettségére fókuszál.

Az átfogó exportoffenzíva fontos pillére az Opel/Vauxhall PACE! stratégiai tervének. A következő évtized közepére az Opel értékesítési volumenének több, mint tíz százalékát kívánja Európán kívül értékesíteni. Ennek elérése érdekében a márka erősíti jelenlétét Ázsiában, Afrikában és Dél-Amerikában, ahol már eddig is képviseltette magát, de 2022-ig további húsz piacot nyit meg. A legfrissebb példák a visszatérés Oroszországba, vagy a belépés Kolumbiába, Ecuadorba.

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2020.04.04
Az édes méz és a klasszikus italok már a vírusválság előtt megfertőzték az autómárkákat. ..
2020.04.04
És a központi uniós támogatás szükségességére hívják fel a figyelmet. ..
2020.04.04
Luciano Santos Duarte Brazíliából küldte rajzát az Autós Nagykoalíció és az autoszektor.hu....
2020.04.04
A 2021-es idényben az Aston Martin gyári csapataként indul a Forma-1-es világbajnoki sorozatban a....
2020.04.04
A Fővárosi Önkormányzat néhány fontos útvonalon ideiglenes kerékpársávok kialakításáról döntött.....
2020.04.04
Egy 50 éves kunfehértói férfi vesztette életét a baleset következtében. ..
2020.04.04
A koronavírus okozta válságra reagálva a Volkswagen-csoport megkezdte az arcvédő tartók gyártását....
2020.04.04
Spanyolországban hatalmas divat lett az autók műszerfalára felszerelt fedélzeti kamera, mely....
2020.04.04
A karanténban ragadt emberekhez akarják elvinni a kultúrát a fővárosban. ..
2020.04.04
A Berettyóújfalui Rendőrkapitányság közúti baleset gondatlan okozása vétség megalapozott gyanúja....