Sixt
Többszörösen is díjnyertes minőségű szolgáltatást nyújt ügyfeleinek a Sixt Autókölcsönző. Amellett, hogy a Német Szolgáltatásminősítő Intézet díját már elnyerte, Németország legnagyobb autókölcsönző cégét választotta a legjobbnak a hamburgi Schad Institut is a Szolgáltatás kategóriában. A Handelsblatt megbízásából az Intézet 5 autókölcsönző teljesítményét vette górcső alá. A Szolgáltatás kategóriában a tesztelők két tulajdonságot is magas pontszámmal jutalmaztak: díjazták a gyors és minőségi e-mail-es válaszadást, valamint a megszokottnál hosszabb irodai nyitvatartási időket. A tesztelőkre ezeken túl szintén nagy hatással volt a Sixt Mobil Kulcs programja, mely megkönnyíti és felgyorsítja a gépkocsik átvételét, valamint értékelték az egyéni igényekre szabható foglalási felületet is az üzleti ügyfelek számára.
Detlev Pätsch, a Sixt Operatív Igazgatója a következőképpen nyilatkozott: "Az, hogy az első helyre sorolt bennünket a Handelsblatt a Szolgáltatás kategóriában arra motivál minket, hogy további hangsúlyt fektessünk szolgáltatásaink fejlesztésére és elterjesztésére. Ügyfeleink számára az elégedettség mértéke a jó szolgáltatáson alapul - nem csak a foglalás lebonyolítása közben, hanem a teljes bérlési folyamaton át. Nagy örömünkre szolgál, hogy az idei évben két alkalommal is díjakkal ismerték el magas minőségű szolgáltatásunkat, korábban a Német Szolgáltatásminősítő Intézet (“Deutsches Institut für Service-Qualität”, DISQ), ez alkalommal pedig a Handelsblatt. Ugyanakkor a legfontosabbnak még mindig ügyfeleink véleményét tartjuk, akik nap nap után tesztelnek bennünket."
"Hazai szinten is minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a német anyavállalatunk által kitűzött minőségi elvárásoknak maradéktalanul megfeleljünk." - fogalmazott Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője. "Ügyfeleink elégedettségét állandó, magas szintű szolgáltatással kívánjuk fenntartani, valamint innovatív fejlesztésekkel célunk, hogy a jót is még jobbá tegyük. Ennek kapcsán pl. ingyenesen biztosítottuk ügyfeleink számára a letölthető Pocket Guide navigációs alkalmazást, valamint bevezetésre került idén Magyarországon a mobil WiFi router elérhetősége is a bérautókban, melynek segítségével egyszerre akár 5 okostelefonnal, vagy tablettel is megoldható az internetre történő csatlakozás. Az idei nyár folyamán a Liszt Ferenc repülőtéren található irodánknál hostess-ek segítségével igyekeztünk ügyfeleink komfortérzetét növelni pl. ásványvíz felszolgálásával a nagy hőségben, valamint ezzel egyidejűleg átfogó tájékoztatást adni az autóbérlés során igénybe vehető kiegészítő szolgáltatások nyújtotta előnyökről. Követjük tehát anyavállalatunkat, törekszünk a legjobbra itthon is."