Sixt

A Sixt elnyerte a Legjobb Szolgáltatás kategória fődíját

2013.09.16.

Díjnyertes szolgáltatás - Németország egyik legjelentősebb pénzügyi és üzleti lapja, a Handelsblatt szavatolja a Sixt szolgáltatásainak magas minőségét autóbérlési tesztjei által.

Többszörösen is díjnyertes minőségű szolgáltatást nyújt ügyfeleinek a Sixt Autókölcsönző. Amellett, hogy a Német Szolgáltatásminősítő Intézet díját már elnyerte, Németország legnagyobb autókölcsönző cégét választotta a legjobbnak a hamburgi Schad Institut is a Szolgáltatás kategóriában. A Handelsblatt megbízásából az Intézet 5 autókölcsönző teljesítményét vette górcső alá. A Szolgáltatás kategóriában a tesztelők két tulajdonságot is magas pontszámmal jutalmaztak: díjazták a gyors és minőségi e-mail-es válaszadást, valamint a megszokottnál hosszabb irodai nyitvatartási időket. A tesztelőkre ezeken túl szintén nagy hatással volt a Sixt Mobil Kulcs programja, mely megkönnyíti és felgyorsítja a gépkocsik átvételét, valamint értékelték az egyéni igényekre szabható foglalási felületet is az üzleti ügyfelek számára.

Detlev Pätsch, a Sixt Operatív Igazgatója a következőképpen nyilatkozott: "Az, hogy az első helyre sorolt bennünket a Handelsblatt a Szolgáltatás kategóriában arra motivál minket, hogy további hangsúlyt fektessünk szolgáltatásaink fejlesztésére és elterjesztésére. Ügyfeleink számára az elégedettség mértéke a jó szolgáltatáson alapul - nem csak a foglalás lebonyolítása közben, hanem a teljes bérlési folyamaton át. Nagy örömünkre szolgál, hogy az idei évben két alkalommal is díjakkal ismerték el magas minőségű szolgáltatásunkat, korábban a Német Szolgáltatásminősítő Intézet (“Deutsches Institut für Service-Qualität”, DISQ), ez alkalommal pedig a Handelsblatt. Ugyanakkor a legfontosabbnak még mindig ügyfeleink véleményét tartjuk, akik nap nap után tesztelnek bennünket."

"Hazai szinten is minden erőnkkel azon vagyunk, hogy a német anyavállalatunk által kitűzött minőségi elvárásoknak maradéktalanul megfeleljünk." - fogalmazott Dévai Gábor, a Sixt Magyarország ügyvezetője. "Ügyfeleink elégedettségét állandó, magas szintű szolgáltatással kívánjuk fenntartani, valamint innovatív fejlesztésekkel célunk, hogy a jót is még jobbá tegyük. Ennek kapcsán pl. ingyenesen biztosítottuk ügyfeleink számára a letölthető Pocket Guide navigációs alkalmazást, valamint bevezetésre került idén Magyarországon a mobil WiFi router elérhetősége is a bérautókban, melynek segítségével egyszerre akár 5 okostelefonnal, vagy tablettel is megoldható az internetre történő csatlakozás. Az idei nyár folyamán a Liszt Ferenc repülőtéren található irodánknál hostess-ek segítségével igyekeztünk ügyfeleink komfortérzetét növelni pl. ásványvíz felszolgálásával a nagy hőségben, valamint ezzel egyidejűleg átfogó tájékoztatást adni az autóbérlés során igénybe vehető kiegészítő szolgáltatások nyújtotta előnyökről. Követjük tehát anyavállalatunkat, törekszünk a legjobbra itthon is."

 

 

 

 

 

 

Az oldal fő támogatója

 

2024.05.13
- Sávot és irányt is tévesztett az a lengyel kamionos, aki néhány kilométer hosszan szemben haladt....
2024.05.13
A Datahouse adatai szerint 2024 első három hónapjában 37 ezer 506 új személygépkocsit és....
2024.05.13
Nagy Norbert címvédőként diadalmaskodott az autós gyorsasági hegyi Európa-bajnokság idei második....
2024.05.13
Különlegesen kifinomult V8-as szívómotorral, karbon motorháztetővel és egyedi díszítésekkel láttak....
2024.05.13
A III. kerületi rendőrök közúti ellenőrzésén akadt fenn az a motoros, aki büntetőpontokat és....
2024.05.13
Az autók belső terének 99%-a rákkeltő anyagokat tartalmaz.   ..
2024.05.13
Karambol törént ma kora reggel Balatonfőkajárnál, a 710-es főút érintett szakaszát teljes....
2024.05.12
A nyolcszoros világbajnok 7,9 másodperccel előzte meg a Hyundai versenyzőjét, Ott Tänakot. ..
2024.05.12
A MÁV-Start a vakáció előtt már egy hónappal, május 13-tól az előszezoni menetrend szerint,....
2024.05.12
A kormány marad, de kecsesebb arcot kap és változik a fénytechnikája. ..