Mi történik, ha az elektromos mobilitás párosul a hamisítatlan luxussal? Béke, nyugalom, erő és kényelem. Ez az új BMW iX, amelyet 544 lóerős változatban teszteltem.
A benzines csúcsmotorral is kipróbáltuk a BMW 2-es Gran Coupét. Jó utazóautó igényes ügyfeleknek.
Magam sem gondoltam volna, de néhány apró kellemetlenségtől eltekintve meglepően gördülékenyen lehoztuk a teszthetet babával együtt, és ez abszolút a GC kasztni érdeme.
Az európai autóipar bealudt, majd elkezdte saját maga alatt vágni a fát. Az ilyen lépések eredménye a 14 milliós, szinte soros hibridként működő Jaecoo térnyerése.
A kínai Chery-hez tartozó Omoda autómárka zászlóshajójában az extra tényleg alap, nincs semmi, amit hiányoltam volna. Lóerő van dögivel, az elektromos hatótáv hosszú, a kényelem pazar, az ár-érték arány kiváló. De a kocsi mégsem tökéletes.
A kínai Geely-csoport haszongépjármű-márkája, a Farizon 2025-ben vezette be két modelljét Magyarországon. A fapados és egyszerű V6e modell után az izmos, látványos és személyautós tulajdonságokkal felvértezett SV modellt teszteltem.
Teljesen megújult az Audi legnépszerűbb szabadidő-autója, a Mexikóban gyártott Audi Q5. Tágas, erős, kényelmes, drága és már nem annyira takarékos, mint korábban volt.
Történet életem első Leapmotor teszthetéről, avagy hogyan jutottam a kezdeti kultúrsokktól a szívfájdító leadásig.
Bármennyire is furcsa szerzet, a Farizon V6e pontosan azt adja, amit ígér: városi teherszállítást olcsón, kevés kompromisszummal nélkül és nulla helyi kibocsátással.
A Ford évtizedek óta erős kishaszonjárműben és elég régen kezdte: már 60 éves a Ford Transit. 1965 augusztus 9 óta átlagosan két és fél percenként talált gazdára egy új autó.