Gyönyörű formaterv, belsőégésű motorpaletta és a stuttgartiak tudásának legjava összpontosul az újonnan létrehozott CLE-osztályban. Vajon mindez elég lesz a sikerhez az SUV-k és a villanyautók korában?
Mindig is voltak olyan autókereskedések, amelyek több márka autóit is forgalmazták. Magyarországon sem ritka az ilyen, és ahogy máshol, a legtöbb esetben nálunk is egy „családba” tartozó márkákat árulnak egy kereskedésben.
Európa az autógyártás bölcsője, és jelentősége mit sem csökkent az évtizedek alatt. Mit jelent ez számokban?
Attól függően, hogy honnan kapja a híreket, a Tesla kilátásai a "a dicsőséges napoknak vége" és "az egyetlen gyártó, aki túléli a kínaiakat, az a Tesla" közötti spektrumon mozognak. Ahogy az gyakran előfordul, az igazság valószínűleg valahol középen van.
Nyugat-Európában már egyre gyakoribb, és 1-2 éven belül itthon sem lesz ritka, hogy a kereskedők teljesen új szerepben találják magukat. Legalábbis egy ideig, mert egyre több próbálkozás fullad kudarcba.
Az ICDP minden évben publikálja Európa top 50 autókereskedőjét, ezt a listát szemlézzük most!
Az plázákban régóta találkozhatunk 1-1 autóval, de egyre gyakoribb, hogy konkrét kereskedésnek rendeznek be egy korábban ruhaüzletként szolgáló helységet.
Az autógyárak sok szép, új autót készítenek, gyakran percről percre. Ezek az autók általában jó minőségűek, és azoknak az embereknek szánták, akik boldogan vezetik őket világszerte. A gyártás folyamata a "késztermék" állapotra utal. Amikor az autók lekerülnek a gyártósorról, azokat átadják az...
Bár Magyarországon még közel sem olyan elterjedt a havidíjas autó használata, mint Nyugat-Európában, idővel nálunk is egyre népszerűbbé válik. Az ilyen konstrukció alapja egyik legfontosabb része a maradványérték, de mi is az és hogyan befolyásolja a havidíjakat?
Bemutatjuk a Volkswagen (vagy Porsche) csoport szövevényes céghálóját!