Az 1942-es születésű Kovács Károlynak jó esélye van arra, hogy a Ford Mustanggal vette meg élete utolsó "rendes" autóját, amit még ő vezet - ne legyen igazam! A kabrió változattal ezt igazán stílusosan tette...
Hatvanéves a legenda és nekem ötven évet kellett várnom, hogy vezethessem. Megérte. A Ford Mustang hazai bemutatóján jártam.
Nyolc hónapos szünet és némi átalakítás után visszatért a Mustang GTD a Nürbungringre, és megdöntötte saját pályacsúcsát.
Eredeti ötlete támadt a Fordnak: arra kérte a kínai formatervezőket, hogy gondolják újra a Mustangot. A dizájnversenyen lenyűgöző példányok születtek, s egyesek közülük talán jobbak a kultikus autó eredetijénél is.
Az autógyártó csökkenteni szeretné a költségeket, miközben releváns marad a piacon.
Limitált mennyiségben megkezdődött a legendás 1967-es Ford Mustang hű utánzatának a sorozatgyártása, mégpedig elektromos kivitelben.
A legendás Nürburgring Nordschleife versenypálya igazi mércének számít a sportautók fejlesztésében. Ezért is kiemelten fontos a Ford számára, hogy a 2025-ös Mustang GTD a legelső amerikai modell, amely hét percen belüli köridőt...
Élőben először a zsámbéki Drivingcamp vezetéstechnikai pályán mutatkozott be Magyarországon az új, hetedik generációs Ford Mustang, a menetpróbán ott volt portálunk, az autoszektor.hu is.
A HangZóna mai vendége Rusznák András igazságügyi járműszakértő a GOR-CAR-tól.
A Ford színharcra sarkallja az ügyfeleit, kikényszeríti, hogy megküzdjenek Mustang GTD ritka színeiért.