A Ford egy rally-változattal egészíti ki a Mustang Mach-E kínálatát. Képek már elérhetőek, de részletek még nincsenek.
Utcára tervezett versenyautó, új differenciálmű, aerodinamikusság, nagyjából 800 lóerő és egy hatszámjegyű árcédula; így lehet leginkább jellemezni a Ford nemrég bemutatott szuperautóját, a Mustang GTD-t.
Az S&P Global Mobility regisztrációs adatai szerint az elmúlt 10 év legkelendőbb sportautója, az 59. születésnapját ünneplő Ford Mustang.
Erősen szubjektív témakör következik, ugyanakkor annyi gyönyörű versenyautó épült a 2023-as versenyszezonra, hogy érdemes kiemelni közülük néhányat.
Az eddigi legerősebb 5,0 literes V8-as szívómotorral hajtott Mustang Dark Horse tervezői prémium anyagokkal, színekkel, mintázatokkal és kidolgozásokkal hangsúlyozzák ki az autó versenypálya-központú megjelenését és stílusát.
A Ford jó tippeket ad a Mustang-rajongóknak, hogy mit írjanak fel idén a karácsonyi kívánságlistájukra: a vadonatúj, hetedik generációs Mustang mindegyik motorja erősebb lett, sőt a Mustang Dark Horse már 500 lóerős teljesítményt kínál.
Igazi autóipari ikon, és az egyetlen, amit hivatalban lévő amerikai elnök közúton vezetett. Alkotója szerint a Mustang egy vadló és nem háziasított versenyparipa.
Bár a Ford egy hivatalos grafikát is mutatott az autóról, a sorozatgyártás még így is erősen kétesélyes.
Múlt héten bemutatták a legendás Ford Mustang hetedik generációját, amely 2024-től lesz elérhető a nagyközönség számára. Azonban valóban akkora újdonság és innováció fért bele a V8-as motorral szerelt sportkupéba, mint ahogy azt a cég előre belengette, vagy csak egy frissítés a 2023-as Chevrolet...